Nową strukturą, działającą na rynku pod nazwą Suasor/Communication One Consulting będzie zarządzał Michał Karzel– doświadczony Menadżer i konsultant, związany z branżą od 2002 roku. Michał Karzel w swojej praktyce zawodowej kierował między innymi działalnością operacyjną call centers Microsoft, arvato services czy Contact Center TPI (Grupa TP). Od 2007 roku prowadzi działalność doradczą pod własną marką SUASOR Call Center Consulting.
Strategicznym obszarem dla aliansu jest rynek call/contact center oraz wszystkie inne obszary działalności biznesowej firm związane z kontaktem z konsumentami. Trzy główne kierunki działań to doradztwo, szkolenia i usługi HR dla branży.
„-Koncentrujemy naszą uwagę na rynku call/contact center. Mamy ciekawą ofertę szkoleniową i doradczą dla centrów wewnętrznych i nowopowstających call center czy działów telefonicznych. Chcemy wspierać i towarzyszyć we wzroście biznesu naszych klientów, dlatego stawiamy na rozwój długookresowej współpracy – mówi Michał Karzel. – Naszymi atutami są ludzie, ich znajomość realiów rynku, doświadczenie i pasja, z jaką pracują. To czynni menadżerowie umiejący dzielić się wiedzą. Wierzę, że łącząc siły w konsorcjum staniemy się największą i najlepszą firmą szkoleniowo-doradczą branży call center” – dodaje.
„ – Cieszę się, że połączony obszar szkoleń i doradztwa będzie skutecznie rozwijany przez ludzi, którzy mają klarowną wizję i strategię. Jako grupa firm związanych z rynkiem usług call center, chcemy skupiać naszą uwagę na rozwoju tego obszaru. Zamierzamy wykorzystać doświadczenia Michała Karzela, który pomoże nam właściwie zarządzać obszarem szkoleń i jakości również w ramach Grupy Call Center Poland, do której należy Communication One Consulting. – mówi Andrzej Rezler, Członek Zarządu Communication One Consulting.
************
SUASOR to firma szkoleniowo-doradcza tworzona przez doświadczonych menadżerów-praktyków. Jako jedyna wprowadza na polskim rynku call center ideę zarządzania zewnętrznego, doradzając bierze odpowiedzialność za wprowadzenie zmian i ich wyniki. Całość szkoleń skierowanych do branży call center prowadzi pod wydzieloną marką „Teleformacja”. Na rynku funkcjonuje od 2007 roku.
Communication One Consulting jest firmą szkoleniowo-doradczą działającą od 2002 roku w obszarze kompleksowej obsługi klienta i sprzedaży w kontakcie bezpośrednim i poprzez call/contact center. Firma wyspecjalizowana jest w powadzeniu szkoleń z zakresu telemarketingu, szeroko pojętej obsługi klienta oraz doradztwie w zarządzaniu organizacją, głównie call center/contact center.