Sztukę, która budzi emocje, chwyta za serce i wywołuje wzruszenie zaprezentowano klientom Posnanii w najbardziej prestiżowej części – Crystal Forum. Elegancka przestrzeń była idealnym tłem dla prac małych-wielkich artystów. Ilustracje do „Małego Księcia” stworzyły dzieci ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach oraz podopieczni Fundacji Ogród Marzeń z Jarocina. W finisażu wystawy wzięło udział 21 dzieci oraz 18 mam, dla których dzięki zaangażowaniu najemców, przygotowano moc atrakcji.
Wystawa jest częścią kampanii „Wrażliwcy_kultura bez barier” realizowanej przez Fundację In_Spire. Obecnie ilustracje można oglądać w Porcie Lotniczym Poznań – Ławica. Wcześniejsze prezentowanie prac małych artystów w przestrzeniach Posnanii to wyraz uznania dla ich talentu, ale również szansa na dotarcie z przekazem do szerokiej publiczności. W ten sposób realizowana jest misja Posnanii, która poza działaniami organizacyjnymi mającymi na celu ułatwienie funkcjonowania w jej przestrzeni, przykłada ogromną wagę do uwrażliwiania swoich klientów i integracji lokalnej społeczności. – Tak wygląda realizacja polityki ESG w praktyce. Inspirujemy i ukazujemy piękno różnorodności. Poprzez działania, takie jak wystawa prac dzieci ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach oraz podopiecznych Fundacji Ogród Marzeń z Jarocina, pokazujemy, że każdy z nas może robić wielkie rzeczy. – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii. – Posnania od samego początku funkcjonowania stawia na inkluzywność. Jesteśmy miejscem dla wszystkich i robimy wszystko, żeby klienci czuli się u nas dobrze, komfortowo i nie napotykali na swojej drodze przeszkód – dodaje Agnieszka Juszkis.
Można na nas polegać
Posnania gościła u siebie wystawę małych artystów już drugi raz z rzędu. To ogromne wsparcie zarówno dla dzieci, jak i ich opiekunów, a także motywacja do osiągania kolejnych celów. – Jesteśmy blisko ludzi, wsłuchujemy się w ich potrzeby. Wrażliwość jest wpisana DNA Posnanii, dlatego aktywnie działamy, aby nasze wartości były czytelne zarówno dla klientów, jak i najemców – podkreśla Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii – Na takich wartościach budujemy naszą społeczność.
27 maja odbył się uroczysty finisaż wystawy, który był doskonałą okazją, aby przekazać wsparcie i wyrazić szacunek oraz uznanie również dla opiekunów dzieci ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach oraz podopiecznych Fundacji Ogród Marzeń z Jarocina. Po ceremonii zamknięcia dzieci zostały zaproszone na poczęstunek w Food Fyrtlu. – W tę część bardzo chętnie włączyli się nasi najemcy, którzy ugościli dzieci oraz ich bliskich, a także włączyli się w przygotowanie atrakcji dla opiekunów – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii.
Towarzyszące artystom mamy wzięły udział w spotkaniu w ramach projektu „Oddech dla mam”. To wyjątkowa inicjatywa tworzona przez Fundację TAKpełnosprawni oraz Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci i Dorosłych z Mózgowym Porażeniem Dziecięcym Żurawinka we współpracy z Posnanią. Wolontariusze stowarzyszenia zapewniają opiekę dzieciom uczestniczek, by te mogły wziąć udział w ciekawych wydarzeniach. 27 maja spotkanie odbyło się w Food Fyrtlu i obejmowało warsztaty florystyczne, konsultacje z kolorystką oraz warsztaty makijażowe, których organizatorem była Sephora.
– Wystawa opuściła już nasze mury, a nas zainspirowała do kolejnych działań – mówi Agnieszka Juszkis. W ostatnim czasie w Posnanii pojawiła się pętla indukcyjna poprawiająca komfort funkcjonowania osób korzystających z aparatów i implantów słuchowych. Wkrótce wprowadzone zostaną również rozwiązania poprawiające dostępność toalet dla osób z niepełnosprawnościami oraz pokoi rodzinnych.