w , ,

Effie dla Credit Agricole za kampanię konta z kartą z ekotworzywa

Kampania promująca Konto dla Ciebie wraz z pierwszą na polskim rynku kartą z ekotworzywa, została nagrodzona brązową statuetką w konkursie marketingowym Effie, który wyróżnia najbardziej efektywne kampanie reklamowe. W konkursie wzięło udział 289 różnych akcji z rynku.

Nagrodzoną kampanię Konta dla Ciebie z kartą z ekotworzywa, na zlecenie Credit Agricole zaprojektowały i zrealizowały agencje Just i Zenith. W kampanii wykorzystano cover piosenki „Sailing” Roda Stewarda w wykonaniu Julii Pietruchy. Piosenka nagrana została w całości na instrumentach wykonanych z plastikowych odpadów zebranych na bałtyckich plażach. Kampania – wcześniej nagradzana również za kreatywność – okazała się niezwykle efektywna, a konto z ekologiczną kartą jest obecnie najszybciej sprzedającym się produktem w historii banku.

Warto wspomnieć, że to nie pierwsza nagroda Effie dla banku. W 2003 r. nagrodę w kategorii Usługi Finansowe zdobył LUKAS Bank (poprzednik Credit Agricole) za kampanię „Kawa czy herbata, fundusz czy lokata”.

Effie to najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży reklamowej, nazywane często „reklamowym Oscarem”. Konkurs organizowany jest od 1968 r., obecnie w 50 krajach świata (w Polsce od 1999 r.). Jury wybiera i nagradza kampanie reklamowe i działania marketingowe, które charakteryzują się najwyższą efektywnością i wpływem na biznes.

Załączniki

Avatar photo

Napisane przez Przemyslaw Przybylski

Audi nagrodzone w plebiscycie The Best of Moto 2022

Retail Challenge, czyli współczesne szanse i wyzwania