Akcja jest podzielona na 7 tygodniowych etapów, w każdym z nich można wygrać nagrody rzeczowe o wartości ponad 15000 zł. W każdym tygodniu 3 najbardziej aktywnych użytkowników otrzymuje atrakcyjne nagrody. Dodatkowo wszystkie zebrane punkty można wymienić na kody rabatowe o wartości od 5 do 30 %. Taka formuła konkursu spotkała się z dużym zainteresowaniem internautów i sponsorów. W ciągu pierwszych kilku dni trwania konkursu użytkownicy napisali już ponad 2000 opinii i pobrali kilkadziesiąt kodów rabatowych.
– W naszej zabawie każdy ma szansę wygrać, nawet jeśli nie uzbiera największej ilości punktów – mówi Magdalena Zasuń, organizatorka konkursu. – Takie rozwiązanie jest też korzystne dla sklepów internetowych. Daje możliwość promocji sklepom, które nie mogą sobie pozwolić na ufundowanie nagród rzeczowych lub wolą postawić na rabaty jako wsparcie sprzedaży – dodaje.
Dodatkową atrakcją dla konkursowiczów jest różnorodność nagród – od rowerów, po sprzęt audio i bony na zakup biżuterii. Sponsorami są znane polskie sklepy z różnych branż: erowery.pl, Audiomagic.pl, 8a.pl, Uniqon, Braccatta, e-lotari i Szklanawitryna. Patronat nad akcją objęły serwisy: mediafm i e-biznes. Pełna lista sklepów biorących udział w akcji jest dostępna na stronie konkursu: http://www.okazje.info.pl/konkurs/
Opiniujesz. Punktujesz to kolejna akcja serwisu wykorzystująca rabaty w sklepach internetowych. W kwietniowej akcji Lejdis Week wzięło udział 75 internetowych sprzedawców.