Celem kampanii jest przede wszystkim poinformowanie szerszej grupy odbiorców o istnieniu marki Abbey House S.A. oraz jej oferty dotyczącej inwestowania w sztukę.
Powiększone do olbrzymich rozmiarów, piękne, energetyczne obrazy wyróżniają się na tle innych plansz reklamowych i urozmaicają przestrzeń miejską. W ten sposób spółka reklamuje się jednocześnie realizując misję związaną z promocją sztuki.
Hasło akcji brzmi: „Istnieje piękniejszy świat. Poznaj sztukę inwestycji”. Tymi słowami Abbey House zaprasza odbiorców do swojego świata. Świata, który upiększają dzieła sztuki.
Za kreację billboardową posłużył obraz zatytułowany „Inspirues”, autorstwa Stanisława Młodożeńca – artysty, z którym współpracuje Abbey House S.A.
Uzupełnieniem kampanii reklamy zewnętrznej są działania w Internecie. Na wybranych portalach pojawiają się banery reklamowe spółki.
Dom Aukcyjny Abbey House S.A. powstał niespełna rok temu. 5 maja spółka debiutowała na alternatywnym parkiecie giełdy NewConnect. Głównym przedmiotem działalności DAAH SA jest rozwój idei art bankingu, budowania kolekcji dzieł sztuki oraz promowanie sztuki współczesnej w Polsce i za granicą.