Instytucje publiczne, administracja samorządowa czy różnego rodzaju urzędy tak jak firmy muszą się rozwijać. Jednym z aspektów, który należy szlifować jest sposób komunikacji z petentami. Niektóre zaszłe formy odchodzą do lamusa, czas na działania XXI wieku jak PR czy media społecznościowe – mówi przedstawiciel szkoły Anna Rakus.
Szkolenia prowadzone są w formie otwartej w największych miastach w Polsce, jak również w ofercie można znaleźć szkolenia zamknięte „skrojone na miarę potrzeb” i przeznaczone dla administracji na terenie całego kraju. Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów przez doświadczonych trenerów.
Szkolenia skierowane są do specjalistów PR, specjalistów ds. komunikacji, pracowników zespołów i biur prasowych, rzeczników prasowych oraz pozostałych pracowników, których zadaniem jest troska o pozytywny wizerunek urzędu.
Zajęcia szkoleniowe z zakresu public relations dotykają między innymi zagadnień takich jak wykorzystanie mediów społecznościowych w PR, budowa strategii PR, nowoczesne narzędzia PR, mierzenie efektywności działań public relations, narzędzie PR w internecie, warsztaty medialne i kontakty z mediami, kryzys w social media, tworzenie tekstów PR, budowa wizerunku urzędu, PR w sytuacjach kryzysowych, wystąpienia publiczne urzędnika, autoprezentacja czy wizerunek osobisty urzędnika.
AP Edukacja ma status szkoły publicznej i kształci w oparciu o programy ministerialne. Z nauki w szkole skorzystało już ponad 123 tys. osób, w 20 placówkach w największych miastach w Polsce.
W ramach AP Edukacji prowadzone są licea ogólnokształcące, gimnazja, szkoły policealne, kursy zawodowe, a także szkolenia dla firm oraz urzędów i instytucji publicznych.
Więcej informacji na www.apedukacjaszkolenia.pl