W styczniu IMR advertising by PR zaplanowała roczną kampanię promocyjno-edukacyjną dla serii preparatów Sensilab zawierających koenzym Q10. Kampania rozwija się pod hasłem „Witamina młodości z najwyższym znakiem jakości”.
Tym razem lekarz stomatolog Michał Szumański powie dziennikarzom o chorobie przyzębia zwanej paradontozą. Stan chorobowy rozwija się stopniowo i nie daje dokuczliwych objawów. Co sprzyja paradontozie? Kilka czynników jednocześnie: niedostateczna higiena jamy ustnej, nieodpowiednie odżywianie, zbyt mocne szczotkowanie, zły kształt wypełnień stomatologicznych oraz starzenie się organizmu.
Jak wygląda ostatnia, nieleczona, faza choroby? Kość ulega prawie całkowitemu zanikowi, zęby chwieją się i wypadają.
Stomatologiczne leczenie wspomagają preparaty Sensilab Q10 Sensitive: pasta do zębów, żel do dziąseł i tabletki do ssania. O ich właściwościach mówiła Anna Ziarkowska, produkt manager Polfy Łódź.
Jak to jest w zwyczaju podtrzymywanym od lat przez IMR advertising by PR, po części edukacyjnej dziennikarze zostaną podjęci śniadaniem wykoncypowanym i w całości przygotowanym przez agencyjny zespół smakoszy, pod światłym kierownictwem Moniki Iskandar – dyrektor zarządzającej IMR advertising by PR.
Kolejne, trzecie, warsztaty prasowe zatytułowane: „Sensilab – siła spokoju i stres pod kontrolą” będą miały miejsce również w klimatycznej siedzibie agencji we wrześniu.