w

Euro-słodkości od Haribo

Im więcej żelków, tym więcej radości, którą można podzielić się z przyjaciółmi. Zarówno dla tych, którzy zasiądą przed ekranami telewizorów, jak i dla szczęśliwców, którzy piłkarskiej gorączki zaznają na trybunach, Haribo przygotowało ich ulubione żelki w specjalnym dużym opakowaniu. Smaki Football Misiów dobrano w oparciu o przeprowadzone dla Haribo przez SMG/KRC badanie, w którym konsumenci za swoje ulubione uznali białe misie o smaku ananasowym, czerwone o smaku truskawkowym i ciemnoczerwone – malinowe. Biało-czerwone misie nawiązują tym samym do narodowych barw reprezentacji Polski na Euro 2012.

Na uspokojenie sportowych emocji z pewnością przydadzą się gumy Maoam. Euro Kracher –  białe i czerwone gumy rozpuszczalne w oryginalnych smakach cytryny i czarnej porzeczki dostępne będą – podobnie jak Football Misie – w małych i dużych opakowaniach. Z kolei dla prawdziwych koneserów Haribo przygotowało MaoMix, a więc mieszankę tradycyjnych kostek Maoam, pasków Maoam Stripes i musujących kamyczków Maoam Pinballs.

Kolejna z propozycji to Football Mix, w którym fani piłki nożnej znajdą swoje ulubione żelki w oryginalnych kształtach: piłek futbolówek (smak ananasowy), butów korków (kiwi), czerwonych koszulek (truskawka), a nawet mistrzowskich pucharów (cytryna). Znane smaki zamknięte w oryginalnych kształtach mają na celu tylko jedno – smacznie zachęcać do dobrej zabawy.

Osoby, które zdecydują się na zakup promocyjnych opakowań żelków lub gum, będą mogły wziąć udział w konkursie „Kibicuj i wygrywaj z Haribo!”. Więcej informacji o akcji znaleźć można na stronie http://www.wygrajzharibo.pl.

Limitowana wersja żelków i gum obejmuje cztery produkty w unikalnych opakowaniach dostępnych w czterech wariantach: 150 g, 200 g, 450 g oraz 600 g.

Sugerowana cena detaliczna:

Football Misie 200 g – 6,44 zł

Football Misie 450 g –  17,50 zł

Football Mix 200g – 6,44 zł

Euro Kracher 600 g – 20,91 zł

Euro Kracher 200 g – 6,44 zł

MaoMix 150 g – 6,32 zł

Avatar photo

Napisane przez JBcomm

Strategiczne zmiany w AMB Group Polska

Platforma Newspoint monitoruje austriackie social media