w

4MOVE rzuca wyzwanie Ochotniczej Straży Pożarnej

Producent marki napojów izotonicznych 4MOVE, firma FoodCare, ogłasza alarm konkursowy i zaprasza wszystkich strażaków Ochotniczych Straży Pożarnych do udziału w ogólnopolskim wyzwaniu #4MoveChallenge. Celem akcji jest propagowanie zasad prawidłowego nawadniania organizmu, a sam konkurs daje strażakom OSP szansę na wygranie nagród pieniężnych na sprzęt RTV/AGD dla swoich jednostek.

Aby dołączyć do zmagań, należy przygotować krótki klip wideo, który w kreatywny i niesztampowy sposób odpowie na pytanie:

CZYM DLA TWOJEJ JEDNOSTKI JEST ODPOWIEDNIE NAWODNIENIE?

Wgrany na Youtube materiał, należy udostępnić na dedykowanej konkursowi stronie: https://osp.4move.pl.

Po przejściu regulaminowej weryfikacji weźmie on udział w bitwie o głosy publiczności i cenne nagrody pieniężne.

A zatem – strażaku, nie zwlekaj! Rozpal ducha wielkiej rywalizacji, stwórz materiał, który zaskoczy pomysłowością i rzuci wyzwanie innym ekipom OSP. Bo gdy walcząc z żywiołem wyciskasz siódme poty, 4MOVE stoi na straży twojego nawodnienia. Idąc razem w ogień, ugasicie każdy pożar. 

Marka 4MOVE od lat dostarcza produkty osobom ceniących aktywny i zdrowy styl życia. W tym sezonie twarzą kampanii promocyjnej marki jest polska gwiazda NBA – Jeremy Sochan, który wspólnie z 4MOVE chce inspirować innych do podejmowania wyzwań, przełamywania ograniczeń i tworzenia własnych, osobistych i wyjątkowych historii. Przekaz tej idei znajduje swój wyraz w haśle przewodnim: „Now it’s your move to write your own story”.

Napisane przez tesz

Salad Story prezentuje odświeżone stałe menu oraz letnią limitowaną ofertę

Posnania – wrażliwość MAMy w DNA