Sprzedaż Grupy w I półroczu br. wzrosła o 20% w porównaniu do wyników osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedniego. „Tak dobry wynik był możliwy dzięki wypracowanym wzrostom w obydwu segmentach naszej działalności, modowym i dyskontowym.” – powiedział Bogusz Kruszyński, Prezes Zarządu Redan S.A. „Na podstawie osiągniętych w pierwszym półroczu wyników Zarząd potwierdza, że prognoza wyniku netto zostanie zrealizowana.”
Sieć dyskontowa Textilmarket odnotowała 15% wzrost sprzedaży, która wyniosła 86,1 mln zł.
Natomiast na rynku modowym Grupa Redan zwiększyła sprzedaż o 26% osiągając wartość 84,0 mln zł. Sprzedaż w sklepach porównywalnych (tzn. takich, które działały w I półroczu br., jak i w I półroczu poprzedniego roku) w sektorze dyskontowym utrzymała ubiegłoroczny poziom, natomiast na rynku modowym wzrosła o 14%.
Po pierwszych 6 miesiącach 2011 r. szacunkowa wartość marży handlowej Grupy Redan wzrosła o 23% w porównaniu do analogicznego okresu 2010 r. Grupa odnotowała wzrost wolumenu marży zarówno na rynku dyskontowym, jak i modowym – odpowiednio o 16% i 31%.