w

1. Forum Employer Branding odbedzie się 15 listopada 2011 r. w Warszawie

Wiele firm podejmuje już strategiczne działania komunikacyjne w tym zakresie i stale rośnie grono tych, którzy rozważają wprowadzenie systematycznych działań Employer Branding. Podczas 1. Forum Employer Branding zostaną poruszone kwestie budowania strategii oraz roli specjalistów HR i PR w procesie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy. Organizatorzy spróbują poszukać odpowiedzi na pytanie, czy Employer Branding jest częścią strategii biznesowej firmy oraz jak dbać o koncepcje marki pracodawcy. Poruszone zostaną sprawy związane z wagą projektów Corporate Social Responsibility, wolontariatu pracowniczego oraz komunikacji rekrutacyjnej. Nie zabraknie praktycznych aspektów np. korzystania z portali społecznościowych czy dbania o własne strony internetowe, zwłaszcza zakładki kariera i biuro prasowe. Wystąpienia podczas konferencji będą mieć formę prezentacji studiów przypadku oraz paneli dyskusyjnych. Organizatorzy zadbali o to, by pozyskać najlepszych ekspertów wywodzących się ze środowisk korporacyjnych, urzędów publicznych oraz małego biznesu. Wśród prelegentów, którzy już potwierdzili swój udział są m.in.: Kuba Antoszewski (MIllward Brown SMG/KRC), Rafał Broniarek (Wolters Kluwer), Julita Dąbrowska (Akademia Kalitero), Konrad Jarowski (Goldenline), Urszula Płosarek (KPMG), Grzegorz Strauch (Urząd Dozoru Technicznego), Barbara Szczęsna (CR Navigator), Wojciech Żytkowiak (Jeronimo Martins Dystrybucja).

Organizatorzy stawiają sobie za cel przybliżenie tematu świadomego budowania reputacji organizacji jako pracodawcy. Czas trudności w pozyskiwaniu talentów jest bliższy niż może się to teraz wydawać rekruterom oraz zarządzającym. Globalizacja i większa mobilność na rynku pracy oraz starzejące się społeczeństwo największych gospodarek świata, sprawi, że niedługo o przewadze rynkowej firm, stanowić będą sukcesy związane z pozyskaniem, utrzymaniem i zaangażowaniem najlepszych dostępnych na rynku pracowników.

Organizatorzy:

Kalitero toagencja Public Relations założona w 2000 roku. Firma świadczy również usługi szkoleniowe pod marką Akademia Kalitero oferując kompleksowe cykle szkoleń i kursów z zakresu Public Relations oraz szeroko pojętej komunikacji. Z organizowanych w Akademii Kalitero szkoleń skorzystało wiele uznanych i liczących się firm i organizacji, w tym administracja publiczna i organizacje non-profit. Więcej na www.kalitero.com.pl

Musmedia to agencja konsultingowo-eventowa, działająca od 2009 roku. Wydawca Plannera Akademickiego , organizator cyklicznych Targów Kariery oraz Femina Expo . Więcej na www.musmedia.pl

Avatar photo

Napisane przez Kalitero

Nowa broń w rękach zamawiającego przeciw nierzetelnym wykonawcom umów o zamówienie publiczne

Gentelmen w salonie