OX Media odpowiadać będzie za kreatywny design oraz kompleksowe działania w mediach społecznościowych. Prace działu designu dotyczyć będą pełnej obsługi graficznej on-line: kampanii display, oprawy profili, reklamy CPC, mailingu oraz tworzenia wirusowych grafik. Designerzy we współpracy z działem social media stworzą również aplikacje konkursowe, które uświadomią osoby pracujące za granicą o możliwościach odzyskania podatku.
Profil Euro-Tax.pl oprócz rozrywki, będzie edukował użytkowników w kwestiach związanych z pracą poza granicami Polski. Komunikację z fanami poprowadzi… Renia – ‘zatrudniony’ przez OX Media brand hero i zarazem ekspertka ds. zwrotu podatku. Renia podzieli się ciekawostkami z zagranicy oraz życzliwie i szczegółowo odpowie na wszystkie pytania fanów wspomagając obsługę klienta.
Współpraca rozpoczęła się z dniem 1 sierpnia, pierwsze działania zakontraktowane są do końca roku. Za koordynację prac działu graficznego odpowiedzialny będzie Tomasz Haracz, Design Manager, natomiast kampanię w mediach społecznościowych poprowadzi Sylwia Dyrek, Social Media Manager.