Firma Amadeus, wiodący partner technologiczny i dostawca usług przetwarzania danych dla branży turystycznej, jest inicjatorem dzisiejszego spotkania pod hasłem „Boost Your Hotel Program”, którego celem jest zaprezentowanie rynku rezerwacji hoteli jako sposobu na zwiększenie dochodów w firmie turystycznej oraz kompleksowe przedstawienie narzędzi do ich przeprowadzania. Spotkanie odbędzie się w Hotelu Mercure Grand w Warszawie. W gronie uczestników warsztatów znajdą się managerowie i dyrektorzy biur podróży, agenci oraz osoby zainteresowane sprzedażą miejsc hotelowych.
Warsztaty stanowią znakomitą okazję do zapoznania się z bazą hotelową w Polsce oraz nowoczesnymi narzędziami do rezerwacji hoteli, które pozwalają zoptymalizować pracę biur podróży, zwiększając przy tym dochody ze sprzedaży miejsc hotelowych. W pierwszej części spotkania, zatytułowanej „Amadeus Hotel Winning Package”, firma Amadeus zaprezentuje ofertę hotelową dostępną w swoim systemie oraz narzędzia podnoszące efektywność pracy biur podróży w zakresie rezerwacji hotelowych. – Mamy nadzieję, że przedstawione rozwiązania pozwolą naszym klientom jeszcze lepiej zarządzać ofertą hotelową i cennym czasem swoich konsultantów, zwiększając przy tym konkurencyjność rynkową – mówi Krzysztof Kuc, Prezes Zarządu Amadeus Polska.
Kolejną część spotkania zatytułowaną „Accor Brands – Accor Ambassadors” poprowadzą przedstawiciele sieci hotelowej Accor, którzy zaprezentują uczestnikom portfolio swoich marek i nowości w ofercie na 2012 rok, a także narzędzie e-learningowe Accor Ambasador – Learn With Us, stworzone z myślą o pracownikach branży turystycznej. Aplikacja składa się z modułów wiedzy o produkcie oraz testów online, których rozwiązanie pozwala agentom uzyskać imienny certyfikat Ambasadora Accor.
– Cieszymy się z możliwości wzięcia udziału w dzisiejszych warsztatach. Naszym celem jest edukowanie agentów w zakresie marek hotelowych, począwszy od brandów budżetowych, a skończywszy na hotelach klasy luksusowej. W ramach naszej akcji Learn With Us – Accor Ambasador oferujemy kompendium wiedzy online, którego zadaniem jest szerzenie wśród agentów know-how o markach hotelowych i uczynienie z nich prawdziwych fachowców branży hotelowej – mówi Kaja Rasmus,Travel Agencies Segment Manager, Accor.
Ostatnią część warsztatów – „Baza hotelowa w Polsce dostępna przez portal Hotele.pl” – poprowadzi firma eTravel S.A., właściciel portalu rezerwacji hotelowych Hotele.pl i partner firmy Amadeus. Przedstawiciele firmy zaprezentują uczestnikom spotkania polską bazę hotelową dostępną w systemie, która oferuje klientom szeroki wybór miejsc i typów zakwaterowania, wygodne opcje wyszukiwania oraz wiele usług dodatkowych. Firma jest także fundatorem jednej z nagród przewidzianych dla uczestników w konkursie hotelowym, którą jest voucher na pobyt dla dwóch osób w Hotelu Hilton w Warszawie. – Chcielibyśmy pokazać uczestnikom warsztatów, że na rynku silnie zdominowanym przez konkurencję liczy się przede wszystkim szeroki wybór możliwości oraz wysoka jakość obsługi klienta w procesie rezerwacji hoteli – komentuje Jarosław Kruszka, Dyrektor Marketingu eTravel S.A.
***
Informacje o firmie Amadeus
Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.
Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).
Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach.
W 2010 roku system Amadeus przetworzył ponad 850 milionów transakcji.
Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny – centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 73 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.
Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC”. W 2010 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,683 mln euro oraz EBITDA
w wysokości 1,015 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 10 000 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.
Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej amadeus.com.pl
Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie investors.amadeus.com
Kontakt dla mediów
Dorota Kaźmierska
Wicedyrektor
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: [email protected]
sigma.com.pl
Elżbieta Więckiewicz
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: [email protected]
sigma.com.pl