– Nasza nowa filozofia bazuje na kilku podstawowych wartościach. Pokazujemy nasze zorientowanie na potrzeby użytkownika. Innowacyjność urządzeń ZTE jest odzwierciedleniem „Kreatywności”. „Prostota” akcentuje łatwość i klarowność obsługi naszych produktów. Z kolei „Inteligencja” odnosi się do tworzenia urządzeń w sposób praktyczny i społecznie odpowiedzialny – mówi Gao Feng, Dyrektor ds. Rozwiązań Innowacyjnych ZTE.
Nowa filozofia projektowania została zainspirowana przełomowymi koncepcjami, które przyczyniły się do powstania najnowszych telefonów marki ZTE m.in. Blade’a oraz Skate’a. Blade charakteryzuje się ostrą i minimalistyczną budową, wzywającą do szybkości w działaniu. Design tego telefonu pomógł stworzyć aspekt „Prostoty” nowego motta. Z kolei Skate jest ulubionym produktem użytkowników w ponad 30 krajach i co za tym idzie, liderem w swojej branży. Jest on przykładem „Kreatywnej” części filozofii marki, ponieważ jego projekt wzorowany jest na… deskorolce.
– ZTE skupia się na dalszym rozwoju, poprzez doskonalenie końcowych produktów. Dzięki temu jesteśmy bardzo konkurencyjni w stosunku do innych marek. Nasza nowa filozofia idealnie zgrywa się z naszym celem dalekobieżnym, czyli doskonaleniem obszaru badań i rozwoju – mówi Paweł Dwornik, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Terminali.
Marka ZTE posiada przeszło 13 lat doświadczenia w tworzeniu telefonów komórkowych, wypuszczając na rynek ponad 150 produktów rocznie. Firma ma na swoim koncie 15 rozpoznawalnych międzynarodowo nagród. Wraz z oddaną załogą działu projektowego, liczącą ponad 400 osób, firma ZTE ustanowiła głównymi wyznacznikami procesu kreacji potrzeby zgłaszane przez użytkowników oraz rynek. Firma posiada na chwilę obecną cztery centra projektowe w Chinach oraz studio w Niemczech.