w

ZTE Poland podpisała długoterminową umowę z agencją 4 Publicity

W 2012 roku skoncentrujemy się na efektywnej współpracy z 4 Publicity w celu zbudowania świadomości naszej marki w Polsce i umocnienia pozycji firmy na rynku. Chcemy zaznaczyć, iż oferujemy nie tylko telefony, tablety i modemy, ale jednocześnie jesteśmy liderami w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych. Czas najwyższy, by międzynarodowa marka naszej korporacji, która jest od dawna rozpoznawalna w Europie, zaistniała szerzej na rynku polskim przy pomocy wspólnych działań z agencją 4 Publicity – powiedziała Karolina Dzienia, PR Specialist w ZTE Poland.

Na mocy podpisanej umowy agencja 4 Publicity zobowiązała się do prowadzenia działań o charakterze media relations. Do jej zadań należało będzie realizowanie strategii komunikacji marketingowej przygotowanej dla firmy ZTE Poland. Umowa obowiązuje do końca roku 2012.

Marka ZTE jest obecna na polskim rynku od 2005 roku. Po latach budowania swojej pozycji wśród firm z branży telekomunikacyjnej, firma ZTE Poland zdecydowała się powierzyć działania public relations doświadczonej agencji. Jesteśmy przekonani, że nasze przemyślane rozwiązania przyczynią się do zwiększenia świadomości marki ZTE na wymagającym rynku IT – powiedział Michał Walter, koordynator PR w 4 Publicity.

ZTE Poland jest firmą, która bardzo szybko zaznacza swoją pozycję na polskim rynku. W Europie Wschodniej Polska jest czołowym krajem, w którym ZTE prowadzi swoją działalność. Oprócz ciągłego rozwoju technologicznego, firma angażuje się w działalność charytatywną, przed świętami przekazała prezenty wychowankom Domu Dziecka w Chotomowie.

Avatar photo

Napisane przez 4 Publicity

Jak będzie wyglądał rynek ERP w 2012 roku?

Na przekór cywilizacji – zadbaj o ciśnienie krwi!