– W 2012 roku skoncentrujemy się na efektywnej współpracy z 4 Publicity w celu zbudowania świadomości naszej marki w Polsce i umocnienia pozycji firmy na rynku. Chcemy zaznaczyć, iż oferujemy nie tylko telefony, tablety i modemy, ale jednocześnie jesteśmy liderami w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych. Czas najwyższy, by międzynarodowa marka naszej korporacji, która jest od dawna rozpoznawalna w Europie, zaistniała szerzej na rynku polskim przy pomocy wspólnych działań z agencją 4 Publicity – powiedziała Karolina Dzienia, PR Specialist w ZTE Poland.
Na mocy podpisanej umowy agencja 4 Publicity zobowiązała się do prowadzenia działań o charakterze media relations. Do jej zadań należało będzie realizowanie strategii komunikacji marketingowej przygotowanej dla firmy ZTE Poland. Umowa obowiązuje do końca roku 2012.
– Marka ZTE jest obecna na polskim rynku od 2005 roku. Po latach budowania swojej pozycji wśród firm z branży telekomunikacyjnej, firma ZTE Poland zdecydowała się powierzyć działania public relations doświadczonej agencji. Jesteśmy przekonani, że nasze przemyślane rozwiązania przyczynią się do zwiększenia świadomości marki ZTE na wymagającym rynku IT – powiedział Michał Walter, koordynator PR w 4 Publicity.
ZTE Poland jest firmą, która bardzo szybko zaznacza swoją pozycję na polskim rynku. W Europie Wschodniej Polska jest czołowym krajem, w którym ZTE prowadzi swoją działalność. Oprócz ciągłego rozwoju technologicznego, firma angażuje się w działalność charytatywną, przed świętami przekazała prezenty wychowankom Domu Dziecka w Chotomowie.