w

Zmiany personalne w Best Fashion & Media

Do zespołu Best Fashion & Media, wydawcy serwisów internetowych z segmentu Premium Fashion, od 1 lutego dołączyła Joanna Mroczkowska, obejmując stanowisko dyrektor zarządzającej wydawnictwa. W strukturach firmy awansowała również Magdaleny Posełek – wieloletnia redaktorka portalu FashionBiznes, objęła stanowisko redaktor naczelnej serwisu. Zmiany w zespole zarządzającym oraz redakcyjnym mają na celu wzmocnienie kompetencji na rynku mediów luksusowych poprzez rozszerzenie strategii redakcyjnej, zwiększenie jakości treści oraz rozwój partnerstw z prestiżowymi markami modowymi i kosmetycznymi.

Joanna Mroczkowska to doświadczona menedżerka w branży medialnej, absolwentka Wydziału
Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, który ukończyła ze specjalizacją PR i marketing medialny. Pełniła funkcję redaktor naczelnej magazynu Cosmopolitan, a od 2020 roku była dyrektor operacyjną Marquard Media Polska. Zarządzała serwisami internetowymi wydawnictwa w trudnym okresie upadłości,
doprowadzając do sprzedaży firmy w maju 2024 roku. Wcześniej związana z Edipresse Polska S.A. oraz
magazynem Harper’s Bazaar. Gościnnie prowadzi zajęcia z zakresu public relations na Uniwersytecie
Warszawskim.

Dodatkowo, na stanowisko redaktor naczelnej FashionBiznes awansowała Magdalena Posełek, co stanowi
istotne wzmocnienie redakcji i jej strategii rozwoju. Jej doświadczenie i znajomość branży będą kluczowe
dla dalszego rozwoju portalu.

Magdalena Posełek jest absolwentką zarządzania kulturą i mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim. Doświadczenie zawodowe zdobywała tworząc treści i komunikację dla marek modowych, w tym Answear i CCC. Z portalem FashionBiznes związana jest od 7 lat. W tym okresie przeszła przez
wszystkie szczeble kariery, od redaktorki po administratorkę portalu i koordynatorkę publikacji, zdobywając
cenne doświadczenie i wiedzę na temat branży. Dziś, jako redaktor naczelna, pragnie inspirować
czytelników, wskazywać na analogię mody i biznesu, odkrywając przed nimi kulisy polskiej branży fashion,
ukazując analogię świata mody i biznesu, promując utalentowanych twórców i marki oraz rozwijając sekcję
karier.

Best Fashion & Media to pierwsze w Polsce wydawnictwo skoncentrowane na cyfrowych mediach
luksusowych, docierające do ponad 600 000 unikalnych użytkowników miesięcznie. Firma jest wydawcą
serwisów internetowych z segmentu Premium Fashion, takich jak FashionBiznes, MiuMag.eu i Lamode.info.

Napisane przez IV

CSR Poland 2025 – przed nami 3. edycja konferencji w Krakowie