BLACK Mojito zdobył głosami konsumentów złoty medal w kategorii Napoje energetyczne. Owsianka z mlekiem i owocami Fitella Slim Effect zdobyła 2. miejsce i wyróżniona została srebrnym medalem w kategorii Produkty śniadaniowe.
„Medale Najlepszy Produkt 2012 to potwierdzenie najwyższej jakości naszych wyrobów i wyróżnienia tym cenniejsze, że zdobyte głosami konsumentów.” – powiedziała Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare. „Jesteśmy bardzo dumni z wygranej w kategorii napojów energetyzujących. Markę BLACK wprowadziliśmy zaledwie 10 miesięcy temu. W tak krótkim okresie zdobyła ponad 30% rynku oraz uznanie konsumentów, co jest ogromnym sukcesem. Bardzo cieszymy się także ze srebrnego medalu dla linii Fitella Slim Effect. Ta nagroda potwierdza nasze obserwacje: rosnące zainteresowanie produktami nowoczesnymi, zdrowymi oraz prostymi i szybkimi w przygotowaniu. To trend, za którym konsekwentnie podążamy rozbudowując całe nasze portfolio.” – dodała Paulina Włodarska.
BLACK w wersji Mojito pojawił się na rynku wiosną ub.r. Dzięki oryginalnemu smakowi z orzeźwiającą nutą mięty szybko zdobył uznanie konsumentów stając się ulubionym energetykiem minionego lata.
Płatki owsiane z linii Fitella Slim Effect z mlekiem i owocami w poręcznych jednoporcjowych opakowaniach dostępne są na rynku od wczesnej wiosny 2011 r. w trzech najpopularniejszych smakach: ze słodką maliną, z aromatycznym jabłkiem i cynamonem oraz z soczystymi truskawkami.