Credit Agricole już po raz czwarty został Konsumenckim Liderem Jakości na rynku kredytów ratalnych, uzyskując 30,3 proc. głosów badanych klientów. Poprzednio bank zdobył to wyróżnienie w 2017, 2018 i 2020 roku.
Tym razem klienci docenili Credit Agricole przede wszystkim za rzetelną i profesjonalną obsługę, uczciwą ofertę, niskie oprocentowanie i dobre warunki kredytów oraz brak problemów z ich uzyskaniem. Ponadto z badania wynika, że bank wzbudza zaufanie wśród konsumentów, a wielu z nich korzysta z programów ratalnych od lat i uważa Credit Agricole za uczciwą i odpowiedzialną firmę.
Warto wspomnieć, że pod koniec ubiegłego roku Credit Agricole znalazł się w gronie laureatów nagrody GRAND PRIX programu Konsumencki Lider Jakości 2020.
Wyróżnienie Konsumencki Lider Jakości przyznawane jest najlepszym – w opinii konsumentów – markom i firmom działającym na polskim rynku. Ranking tworzy redakcja Strefy Gospodarki – dodatku do Dziennika Gazety Prawnej, na podstawie badania opinii aktywnych klientów. W tym roku w badaniu wzięło udział blisko 15 tys. respondentów.