w

Zintegrowany system obsługi klienta dla ENEA SA

Zadaniem Infovide-Matrix będzie dostarczenie kompleksowych funkcjonalności niezbędnych do obsługi procesów sprzedaży, rozliczania odbiorców energii oraz obsługi klienta. Informatyczny System Obsługi Klientów w ENEA S.A. obejmie swoim zakresem następujące główne elementy wdrożenia:

  • system bilingowy oraz CRM – będące kluczowymi komponentami wdrażanego rozwiązania,
  • wewnętrzną platformę integracyjną,
  • platformę raportową,
  • platformę zarządzania relacjami z partnerami biznesowymi (PRM),
  • platformę self-service dla klientów ENEA S.A.
  • oraz platformę Call Center.

W ramach zawartej umowy Spółka dostarczy również niezbędną do wdrożenia rozwiązania infrastrukturę sprzętową.

Oferowane narzędzia pozwolą spółce ENEA S.A. na rozwijanie oferty sprzedaży produktów i  usług, szeroko rozumianych procesów zarządzani relacjami z klientem oraz zwiększą konkurencyjność Spółki na zderegulowanym rynku energii. Pozwoli to również na  usprawnienie systemu rozliczania klientów z wszystkich grup taryfowych, a docelowo wsparcia zarządzania zużyciem energii oraz sterowania popytem.

„Cieszymy się, że to właśnie nasza spółka została wybrana do realizacji tej inwestycji. Zaoferowane przez Infovide-Matrix rozwiązanie bazuje na naszym doświadczeniu w automatyzacji procesów obsługi klienta i procesów rozliczeniowych oraz światowej klasy technologii. Jesteśmy zdeterminowani by wartości za jakie nasza oferta została przez klienta doceniona dostarczyć w realizowanym przez nas projekcie.” – powiedział Borys Stokalski, prezes Infovide-Matrix SA

Avatar photo

Napisane przez Justyna Forystek

Zakupy – przewaga w biznesie

CFO – by awansować, muszą być wszechstronni