w ,

Zielona Promocja, czyli sojusz dla środowiska w salonach matrixmedia

Co połączyło obie firmy?

Firma Electrolux podążając z duchem czasu stawia na produkcję urządzeń przyjaznych środowisku. Oznacza to, że tworzy takie urządzenia, które pozwalają zaoszczędzić wodę i energię elektryczną – dwa elementy, których nadmierne eksploatowanie przyczynia się do degradacji środowiska (i domowych budżetów zresztą także). Nawiązanie współpracy z producentem marki The Body Shop jest wynikiem zbieżności misji obu firm. Kooperacja ta zaowocowała wspólnym programem o nazwie „Zielona Promocja”, której założeniem jest to, by nagrodzić osoby wybierające rozwiązania proekologiczne. Stąd też każda osoba, która do 30 września nabędzie u autoryzowanego dystrybutora  www.matrixmedia.pl  jedno z ekologicznych urządzeń chłodzących marki Electrolux, w prezencie otrzyma ekskluzywny zestaw kosmetyków The Body Shop w jednej z trzech linii zapachowej (mango, oliwka, czekolada). W skład każdego zestawu wchodzą: masło do ciała, peeling do ciała, żel pod prysznic, mydło w kostce oraz olejek do ciała. By otrzymać nagrodę wystarczy zarejestrować swój zakup na stronie internetowej www.zielonapromocja.pl.

Firmy proekologiczne

Firma Electrolux to jedyny europejski producent sprzętu AGD, którego produkty spełniają wszystkie standardy urządzeń zaliczanych do ekologicznych. Wyrazem tego jest zielone drzewko, które symbolizuje urządzenia przyjazne środowisku, a które znajduje się przy wielu urządzeniach firmy. Najnowsze urządzenia Electrolux z linii objętej „Zieloną promocją” znajdują się w klasie energetycznej A+, A++ oraz A+++, co daje pewność, że zużycie energii elektrycznej oraz wody jest minimalne.

Dla tak proekologicznej firmy jak Electrolux doskonałym partnerem jest producent kosmetyków The Body Shop. Marka ta słynie z tego, że rezygnuje ze wszystkich rozwiązań charakteryzującą branżę kosmetyczną, które ingerują w środowisko naturalne lub je zanieczyszczają. W przypadku kosmetyków The Body Shop nie ma mowy o testach na zwierzętach lub wykorzystywaniu roślin modyfikowanych. Kierunek, w którym rozwinie się współpraca obu firm będzie zależał od tego, czy „Zielona Promocja” przyniesie założony skutek.

Avatar photo

Napisane przez Matrixmedia S.C.

Epson i Nikon dla plażowiczów w sierpniu

Invigo: kredyt hipoteczny taniej niż w banku