W salonikach Kolportera trwa akcja samplingowa, w której rozdawane są naturalne, owocowe smakołyki.
– Na rynku jest wiele słodkich przekąsek, ale nie każdy z naszych klientów zna batony owocowe marki FRUIT MOOD, które dają niesamowity zastrzyk energii, są smaczne, mają naturalny i prosty skład. I to właśnie je rozdajemy klientom, którzy w saloniku Kolportera dokonają zakupu prasy – mówi Aleksandra Patek, koordynator ds. promocji i sprzedaży w Dziale Marketingu Kolportera.
Batonik owocowy FRUIT MOOD to wyjątkowa przekąska, która składa się tylko z trzech składników: suszone owoce (ponad 90%), cukier (około 9%) oraz mąki ryżowej (około 1%). Suszenia owoców odbywa się przy temperaturach 40-60°C, przy użyciu nowoczesnych technologii. Dzięki takiemu procesowi niemal całkowicie zostają zachowane wszystkie składniki naturalnych owoców, w tym wiele witamin i minerałów. Batonik jest przekąską, która zadowoli każdego szukającego smacznej alternatywy dla tradycyjnych słodyczy. Produkt jest w pełni wegański, nie zawiera glutenu, barwników i konserwantów, a słodzony jest cukrem z buraków. To przekąska dla miłośników owocowych smaków, którzy potrzebują szybkiego, naturalnego i smacznego zastrzyku energii w ciągu dnia.
– Pandemia sprawiła, że więcej osób zaczęło zwracać uwagę na swoje zdrowie, samopoczucie, a także zdrowe odżywianie. Wielu naszych klientów szuka smakołyków korzystnie wpływających na organizm. Poprzez prowadzoną w naszej sieci akcję chcemy zwiększyć świadomość Klientów nie tylko o dobrych produktach, alternatywach dla tradycyjnych słodyczy, ale także zapoznać z marką smacznych i zdrowych przekąsek – mówi Aleksandra Patek. – Batoniki, aż w siedmiu smakach (jabłko, truskawka, żurawina-borówka, wiśnia, malina, mango, jeżyna-mięta) są wydawane klientom, którzy w saloniku Kolportera zakupią wybrane tytuły prasowe z kategorii: kobieta, dziecko, sport – dodaje Aleksandra Patek.
Akcja potrwa do 31 sierpnia 2024 roku lub do wyczerpania zapasów.