Piwne nagrody to nie lada gratka dla miłośników złocistego trunku. Wystarczy wysłać SMS-em jeden kod z promocyjnego opakowania piwa Tyskie, aby stać się właścicielem jedynego w swoim rodzaju, domowego Superbaru, dzięki któremu każdy piwosz będzie mógł jeszcze mocniej doświadczać piwnych wrażeń. Tyski Superbar wyposażony jest we wszystko, czego potrzebuje prawdziwy smakosz chmielowego trunku: lodówkę umożliwiającą schłodzenie piwa Tyskie, chromowany blat z funkcją ociekacza na szklanki, funkcjonalne półki na szkło i inne piwne akcesoria. Do tego Superbar wykonany jest z lekkiej pianki, dzięki której można go zabrać wszędzie tam, gdzie się tylko zechce.
Ale to nie koniec! Na uczestników promocji czekają także nalewaki do piwa pozwalające się cieszyć chmielowym smakiem w gronie przyjaciół, Tyskie niezbędniki piwosza, coolery, portfele z otwieraczami oraz oryginalne barmańskie otwieracze. Mechanizm loterii jest niezwykle prosty. Aby wziąć udział w niej udział należy wysłać 1 kod z promocyjnego opakowania piwa Tyskie, za pomocą SMS’a lub zgłosić go przez stronę www.tyskie.pl
Promocja „Sięgnij po piwne wrażenia” trwa od 6 czerwca do 31 lipca 2011 i otrzyma silne wsparcie w mediach ogólnopolskich (TV, Internet, prasa) oraz punktach sprzedaży (m.in. w postacie materiałów POSM).
Więcej na: www.tyskie.ploraz na www.facebook.pl/tyskie
Do redaktora:
Tyskie. Z Polski.
Tyskie to czołowa marka Kompanii Piwowarskiej. To właśnie Tyskie jest niekwestionowanym liderem wśród wszystkich polskich marek piwnych i to zarówno pod względem popularności, wielkości sprzedaży krajowej, eksportu jak i wygenerowanych wpływów. Ulubione piwo Polaków to produkt najwyższej jakości i prawdziwy powód do dumy. Tyskie wielokrotnie zostało uhonorowane najbardziej prestiżowymi nagrodami branży piwnej na całym świecie –
w 2002, 2005 oraz 2010 roku m.in. Złotym i Srebrnym Medalem oraz Grand Prix podczas Międzynarodowego Konkursu Branży Piwowarskiej (The Brewing Industry International Awards), przeprowadzanego od roku 1886
w Wielkiej Brytanii. Tyskie wspiera także Polską Reprezentację Olimpijską.
Tyskie to lekkie piwo typu pilzneńskiego o zawartości ekstraktu 11,7% oraz alkoholu na poziomie 5,6%. Piwosze cenią jego łagodny chmielowy zapach, złocisty kolor oraz gęstą białą pianę.
Kompania Piwowarska – Lider branży piwowarskiej w Polsce
Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesne technologie i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie gwarantują najwyższą jakość naszych produktów. Do portfela marek KP należą najpopularniejsze polskie piwa – m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd's, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska (utworzona w 1999 roku) posiada trzy browary (w Tychach, Poznaniu i Białymstoku) oraz oddziały handlowe na terenie całego kraju. Kompania Piwowarska prowadzi także działalność społeczną nastawioną na walkę z wykluczeniem społecznym na tle ubóstwa oraz programy edukacyjne popularyzujące odpowiedzialność i umiar w konsumowaniu alkoholu. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2010 r. wyniosła 14,6 mln hektolitrów piwa.
SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa
Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa – SABMiller plc. Grupa produkuje lub dystrybuuje piwo na sześciu kontynentach, a jej ogólnoświatowy portfel obejmuje międzynarodowe piwa premium, takie jak Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Pilsner Urquell oraz czołowe marki lokalne, takie jak Aquila, Castle, Miller Lite, Snow czy Tyskie. SABMiller jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2010 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 26,3 mld USD oraz wypracował zysk brutto (EBITA) w wysokości 4,3 mld USD. SABMiller plc jest notowany na giełdach papierów wartościowych w Londynie i Johannesburgu.
Dodatkowych informacji udzielają:
Tomasz Kanton
Brand PR Manager
tel.: +48 61 87 87 776
tel. kom.: +48 695 592 651
Marta Wolińska
PR Consultant
RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS (RC2)
tel. +48 22 43 511 60
tel. kom.: +48 504 126 777