Panel dyskusyjny, w którym wzięli udział Jacek Barankiewicz, prezes DataContact, Wojciech Glapa, członek zarządu Arteria SA, Janusz Tomiczek, prezes Alfavox, oraz Michał Sawicki, niezależny konsultant branżowy, odbył się w pierwszym dniu konferencji. Uczestnicy dyskusji skupili się w swoich wypowiedziach na próbie odpowiedzi na pytanie, co oprócz rozwiązań informatycznych pozwala na odpowiednie pozycjonowanie się oraz konkurowanie na rynku call/contact center. W wypowiedziach prelegentów duży nacisk został położony na kwestie związane z postrzeganiem branży, relacji outsourcerów i ich klientów oraz zagadnień wybiegających w przyszłość.
– Dyskusja przeprowadzona podczas konferencji Siła Telemarketingu pozwoliła nam dostrzec siłę tkwiącą w pewnym i zaufanym partnerze biznesowym – komentuje Janusz Tomiczek. – Oczywiście niezwykle ważny na rynku telemarketingu jest system informatyczny, bez którego trudno prowadzić jakiekolwiek działania. Ale to wiemy nie od dziś. Wartością dodaną, która pozwala budować sukces na tym rynku, jest jednak odpowiedni partner biznesowy, reagujący na potrzeby, gotowy na modyfikacje, stawiający odważnie czoła wyzwaniom.
Według uczestników panelu dyskusyjnego kluczowe dla firm działających w branży outsourcingowej jest zbudowanie i utrwalenie odpowiedniej relacji z klientami, którzy powinni zrozumieć strukturę kosztów, jakie muszą ponieść firmy w swojej codziennej działalności, aby zapewnić wysoką jakość świadczonych usług. Wszyscy uczestnicy panelu dyskusyjnego zgodzili się z tezą, że dobierając partnera technologicznego, nie należy wybierać spośród dostawców rozwiązań z „wielkim logo”, lecz spośród tych, którzy rozumieją, że kluczowa jest elastyczność, rozsądne koszty oraz gotowość do szybkiej reakcji na potrzeby rynku.
Konferencja Siła Telemarketingu skupia ekspertów i praktyków reprezentujących firmy oraz instytucje badawcze z obszaru obsługi klienta i telesprzedaży. W tym roku odbyła się 7 edycja konferencji.