Kampania outdoorowa będzie trwała przez cały styczeń, a billboardy można już zobaczyć w 17 miastach – m.in. w Warszawie czy Trójmieście, ale także, po raz pierwszy, w Białymstoku, Olsztynie, Gorzowie Wielkopolskim i Zielonej Górze. Zdecydowano się na wykorzystanie billboardów typu backlight i frontlight oraz siatek wielkoformatowych: 50 m2, 100 m2 i powyżej 100 m2.
Kampania outdoorowa uzupełniona będzie o reklamę w wybranych pociągach podmiejskich, a także
o działania promocyjne w internecie. Obejmą one miedzy innymi: zmianę layoutu wyszukiwarki na www.pracuj.pl, kampanie bannerowe, mailingi oraz akcje specjalne w serwisie Facebook.
– Początek roku skłania nas do refleksji nad dotychczasowymi osiągnięciami zawodowymi, często jednak zmiana pracy pozostaje kolejnym, niezrealizowanym postanowieniem noworocznym. Od lat dodajemy naszym użytkownikom odwagi w podjęciu tej decyzji, dlatego hasło tegorocznej kampanii brzmi: „Możesz marzyć o idealnej pracy… albo ją znaleźć”. Co warte podkreślenia, po raz pierwszy zintegrujemy działania reklamowe adresowane do użytkowników z działaniami skierowanymi do klientów Pracuj.pl – pracodawców. W czasie trwania kampanii outdoorowej, przeprowadzimy akcje promocyjne pod hasłem:„Możesz marzyć o idealnym pracowniku…albo go znaleźć”– mówi Maciej Noga, dyrektor marketingu w Grupie Pracuj.
Celem mailingów B2B związanych z kampanią jest zwrócenie uwagi pracodawców, że początek roku to idealny moment na rozpoczęcie procesów rekrutacyjnych i znalezienie wymarzonego pracownika.
Kampania została zaplanowana i opracowana przez dział marketingu Grupy Pracuj, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaOn.