w , ,

Zagrać z konsumentem? Po co? Żeby więcej sprzedać!

Na raport, który ukaże się pod koniec września br., składają się przede wszystkim specjalistyczne artykuły, felietony oraz analizy przygotowane przez blisko 20 uznanych polskich specjalistów, a także opracowane przez NK Research  wyniki badania polskich graczy. Publikacja będzie miała charakter profesjonalnego kompendium wiedzy na temat skutecznego zastosowania mechanizmów gier w marketingu i odpowie na wiele pytań:
  • Jak dzięki grom dotrzeć do konsumentów naszych produktów, które nie są związane z grami?
  • Jak zwiększyć sprzedaż?
  • Jak wprowadzić nowy produkt na rynek?
  • Jak działać skutecznie i nieszablonowo?
  • Jak pozyskać zaangażowanie rynkowych konsumentów i budować z nimi długotrwałe relacje?
Ponadto przedstawione zostaną konkretne, polskie przykłady realizacji gier reklamujących produkty (advergaming), product placement w grach,  a także kampanii marketingowych w wykorzystaniem mechanizmów grywalizacji.
Z kolei wyniki przeprowadzonego badania odpowiedzą na pytanie „Kim jest gracz komputerowy?”. Co więcej, opracowany materiał będzie stanowić dobry punkt wyjścia dla działań marketingowych, które opierają się na wykorzystaniu gier w dotarciu do konkretnego profilu konsumenta.
Rynek agencji zajmujących się tematyką gier w marketingu jest w Polsce stosunkowo młody, ale rozwija się dosyć szybko. Coraz częściej po mechanikę gier i same gry reklamowe w planowanych kampaniach sięgają największe firmy z praktycznie każdej branży – od FMCG i odzieżowej, po elektroniczną, motoryzacyjną i artykułów dla mężczyzn.
Wydawcami raportu Game Industry Trends 2012 są NowyMarketing oraz NoNoobs.pl S.A.
Partnerem badania jest NK Research.
Więcej informacji:
Kontakt:
Marcin Małecki, tel. +48 505 184 235, [email protected] w ww.nowymarketing.pl

Avatar photo

Napisane przez Autentika

Plast – Box SA stale zwiększa sprzedaż

Czy cytologia wykrywa wirusa HPV!?