Na raport, który ukaże się pod koniec września br., składają się przede wszystkim specjalistyczne artykuły, felietony oraz analizy przygotowane przez blisko 20 uznanych polskich specjalistów, a także opracowane przez NK Research wyniki badania polskich graczy. Publikacja będzie miała charakter profesjonalnego kompendium wiedzy na temat skutecznego zastosowania mechanizmów gier w marketingu i odpowie na wiele pytań:
Jak dzięki grom dotrzeć do konsumentów naszych produktów, które nie są związane z grami?
Jak zwiększyć sprzedaż?
Jak wprowadzić nowy produkt na rynek?
Jak działać skutecznie i nieszablonowo?
Jak pozyskać zaangażowanie rynkowych konsumentów i budować z nimi długotrwałe relacje?
Ponadto przedstawione zostaną konkretne, polskie przykłady realizacji gier reklamujących produkty (advergaming), product placement w grach, a także kampanii marketingowych w wykorzystaniem mechanizmów grywalizacji.
Z kolei wyniki przeprowadzonego badania odpowiedzą na pytanie „Kim jest gracz komputerowy?”. Co więcej, opracowany materiał będzie stanowić dobry punkt wyjścia dla działań marketingowych, które opierają się na wykorzystaniu gier w dotarciu do konkretnego profilu konsumenta.
Rynek agencji zajmujących się tematyką gier w marketingu jest w Polsce stosunkowo młody, ale rozwija się dosyć szybko. Coraz częściej po mechanikę gier i same gry reklamowe w planowanych kampaniach sięgają największe firmy z praktycznie każdej branży – od FMCG i odzieżowej, po elektroniczną, motoryzacyjną i artykułów dla mężczyzn.
Wydawcami raportu Game Industry Trends 2012 są NowyMarketing oraz NoNoobs.pl S.A.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ściśle niezbędne ciasteczka
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.