w

Wzrost sprzedaży i rozszerzenie oferty sklepu on-line

Przyjęta dla części modowej Redan strategia „Express Yourself ” do tej pory realizowana była w oparciu o marki Top Secret, Troll i Drywash. Kolejnym krokiem jest poszerzenie ofertyi budowanie „Świata Top Secret” w oparciu o dodatkowe, spójne z dotychczasowymi, grupy asortymentowe. Na początek do sprzedaży on-line wprowadzono nowe kategorie produktów z grupy „bielizna” i „home”. Zostały one wybrane w oparciu o kryteria spójności z markami modowymi, wynikające ze strategii Express Yourself oraz  ich potencjał sprzedażowy.

„Dodatkowy asortyment uzupełnia dotychczasową ofertę sklepu internetowego. Klientom daje możliwość poszerzenia koszyka zakupów i większego wyboru. W przyszłości planujemy rozwój w kolejnych kategoriach takich jak kosmetyki czy akcesoria biurowe”.- powiedział Michał Kałużyński, Prezes Zarządu Top Secret Sp. z o.o.

W powiększonej ofercie sklepu prócz bielizny i rajstop znajdują się oferowane pod marką Top Secret: kubki, filiżanki, naczynia do serwowania, pudła, pojemniki, zestawy łazienkowe.  „W kategorii „bielizna” do współpracy pozyskaliśmy wyselekcjonowane marki, które należą do czołówki w sprzedaży on-line w tej kategorii produktów:  Gossard, USUAL by Felina, Lupo, Kinga, Konrad, Pretty Polly, Consay, Fiore, Golden Lady. Są one rozpoznawalne dla klientów e-commerce i najlepiej wpisują sie w budowanie „świata Top Secret”. – dodaje Michał Kałużyński. „W tej chwili wprowadzamy miesięcznie do sprzedaży ok. 50 artykułów z nowego asortymentu”.

Nowe, uzupełniające ofertę Top Secret artykuły cieszą się uznaniem klientów. W pierwszych tygodniach sprzedaży oglądało je 70 tys. klientów. Największym powodzeniem wśród dokonujących zakupów cieszą się rajstopy marki Pretty Polly i ceramika użytkowa.

Sklep internetowy Top Secret jest jednym z najpopularniejszych sklepów internetowych w Polsce w swojej kategorii. „Biorąc pod uwagę ogólnodostępne badania polskiego Internetu oraz statystyki sklepu internetowego Top Secret dostępnego pod adresem www.topsecret.pl, który odnotował w maju 2012 roku 1 136 626 unikalnych użytkowników wyraźnie widać, że nasz sklep on-line jest w czołówce sklepów internetowych zaraz po Empiku, Merlinie, czy Tchibo.” – dodaje Michał Kałużyński.

W czerwcu Grupa Redan przeprowadziła też badanie satysfakcji klientów sklepu on-line ,w której udział wzięło 2670 osób, z czego 1593 zadeklarowało, że kontaktowało się z Biurem Obsługi Klienta e-sklepu Top Secret. Najkorzystniej ankietowani odpowiadali na pytanie „Jakie jest Pani /Pana wrażenie z kontaktu z firmą Top Secret?” Ponad 69% respondentów odpowiedziało, że bardzo dobre. Spośród sugestii do poprawy 21% ankietowanych wskazało dostępność produktów prezentowanych w sklepie on-line. „Stale pracujemy nad jak najbardziej aktualną informacją o dostępności produktów w magazynie.” – dodaje Prezes Kałużyński.

Avatar photo

Napisane przez Kosmalska Marta

Talk Track – Streetcom ma nowe narzędzie badawcze

Wakacyjne odloty z „Boeing Boeing”