Przede wszystkim pomysł i zaangażowanie!
Ideą konkursu jest wspieranie innowacyjności i własnej inicjatywy wśród studentów jako kompetencji szczególnie cenionych przez pracodawców. W tym roku Kompania Piwowarska poszukuje młodych talentów – osób, które chcą związać swoją przyszłość z działem marketingu lub sprzedaży.
„Kompania Innowacji” jest idealnym rozwiązaniem dla studentów na rozpoczęcie kariery zawodowej. Pokazują to przykłady z poprzednich edycji konkursu. Obecnie spośród wszystkich 20 finalistów z poprzednich dwóch edycji, na stałe zatrudnienie w Kompanii Piwowarskiej znalazło osiem osób, głownie w działach marketingu klienckiego oraz brandmarketingu – mówi Barbara Zawadzka, młodszy kierownik ds. personalnych w Kompanii Piwowarskiej, odpowiedzialna za organizację konkursu. I dodaje – To, co szczególnie cenią studenci to możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami niezależnie od tego, jaki kierunek studiów, czy na jakiej uczelni studiowali – tu liczy się przede wszystkim pomysł i zaangażowanie.
Dzięki konkursowi „Kompania Innowacji” otrzymałem niesamowitą możliwości rozpoczęcia kariery zawodowej w międzynarodowej firmie. Jako absolwent wydziału zarządzania, każdego dnia sprawdzam swoją wiedzę oraz zdobywam doświadczenie, które jest bezcenne dla młodej osoby. W pracy mam możliwość uczenia się od najlepszych, co zdecydowanie motywuje do działania – mówi Piotr Stańczyk, finalista edycji 2011, a obecnie specjalista ds. wsparcia sprzedaży w Kompanii Piwowarskiej.
Staż dla najlepszych
Spośród nadesłanych projektów w ramach „Kompanii Innowacji” jury składające się z pracowników Kompanii Piwowarskiej wybierze 10 najlepszych propozycji. Autorzy najbardziej innowacyjnych pomysłów zostaną zaproszeni na wielki finał do biura zarządu w Warszawie, podczas którego zaprezentują swoje projekty przed komisją oraz wezmą udział w spotkaniu z ekspertami z KP.
Zwycięzca – autor najbardziej oryginalnej i ciekawej pracy otrzyma iPoda, a pozostali finaliści dyplomy oraz pakiet upominków od KP.
Spośród finalistów zostaną wyłonione 2 osoby, które będą mogły odbyć 6 miesięczny płatny staż w Kompanii Piwowarskiej. Chociaż, jak pokazują ostatnie dwie edycje programu, propozycję współpracy w różnego rodzaju projektach złożyliśmy dużo większej liczbie osób – mówi Barbara Zawadzka.
Dobra rada dla konkursowiczów…
Rozwiązując zadanie konkursowe, spójrzcie na problem całościowo, z różnych perspektyw. Argumentując wdrożenie waszego pomysłu, weźcie pod uwagę kontekst społeczny, gospodarczy, biznesowy, etc. Spróbujcie zaproponować niebanalne, nieschematyczne rozwiązanie – będzie na pewno docenione przez oceniających. Życzę powodzenia! – mówi Sonia Kłobuchowska, laureatka edycji 2010, obecnie specjalista ds. projektów innowacyjnych w Kompanii Piwowarskiej.
Uwierzcie w siebie i wykorzystajcie każdą szansę na pokazanie, jacy naprawdę jesteście. Powodzenia! – zachęca Ada Danisz, finalistka edycji 2010, obecnie specjalista ds. zarządzania marką Tyskie w Kompanii Piwowarskiej.
Zgłoszenia w ramach konkursu „Kompania Innowacji” można nadsyłać do 30 kwietnia.
Szczegóły konkursu na stronie:
http://www.kp.pl/kariera-w-kp/strefa-studenta-i-specjalisty/konkurs-staz-2012/ .
***
Do redaktora:
Kompania Piwowarska – Lider branży piwowarskiej w Polsce
Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesne technologie i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie gwarantują najwyższą jakość naszych produktów. Do portfela marek KP należą najpopularniejsze polskie piwa – m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd's, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska (utworzona w 1999 roku) posiada trzy browary (w Tychach, Poznaniu i Białymstoku) oraz oddziały handlowe na terenie całego kraju. Kompania Piwowarska prowadzi także działalność społeczną nastawioną na walkę z wykluczeniem społecznym na tle ubóstwa oraz programy edukacyjne popularyzujące odpowiedzialność i umiar w konsumowaniu alkoholu. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2011 r. wyniosła 14,1 mln hektolitrów piwa.
SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa
Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa – SABMiller plc. Grupa produkuje lub dystrybuuje piwo na sześciu kontynentach, a jej ogólnoświatowy portfel obejmuje międzynarodowe piwa premium, takie jak Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Pilsner Urquell oraz czołowe marki lokalne, takie jak Aquila, Castle, Miller Lite, Snow czy Tyskie. SABMiller jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2011 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 28,3 mld USD oraz wypracował zysk brutto (EBITA) w wysokości 5 mld USD. SABMiller plc jest notowany na giełdach papierów wartościowych w Londynie i Johannesburgu.
Dodatkowych informacji udziela:
Wojciech Mrugalski
kierownik ds. komunikacji
[email protected]
Tel. + 48 61 667 7667
tel. kom. + 48 601 91 11 44
Fax + 48 61 667 7850