To kolejna nagroda w ciągu ostatnich lat za kampanie reklamowe Konta dla Ciebie. W ubiegłym roku Credit Agricole zdobył nagrodę główną Golden Arrow za kampanię z Dawidem Podsiadło w 2018 roku. Wcześniej kampanie banku zdobywały także nagrody i wyróżnienia w konkursach: Kreatura, Mixx i Innovation.
Wyróżnienie Golden Arrow w imieniu banku oraz agencji realizujących kampanię: Just, Cube Group i Zenith, odebrał Marcin Gawęcki z agencji Just.
Golden Arrow to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w polskiej branży marketingowej. Organizowany od 2006 r. przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications – wydawcę miesięcznika „Media Marketing Polska”. Jego cel to promocja efektywności w działaniach marketingowych i innowacyjne rozwiązania w reklamie. W konkursie mogą uczestniczyć agencje komunikacji marketingowej, domy mediowe, firmy, kontrahenci oraz podmioty gospodarcze, które na zlecenie osób trzecich lub w celu promocji własnej zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.
Tegoroczna edycja konkursu Golden Arrow była wyjątkowa pod wieloma względami – zgłoszona została rekordowa liczba projektów, nominacje otrzymało aż 71 prac w 20 kategoriach, w tym w nowych dotyczących marketingu w czasie pandemii. Tegoroczne obrady jury odbyły się po raz pierwszy w formie wideokonferencji. Wśród uczestników konkursu najliczniej reprezentowane była branża finansowa i ubezpieczeniowa, następnie motoryzacyjna, dostarczyciele usług mobilnych oraz producenci napojów.