Przenieś konto do Credit Agricole i odbierz premię 400 zł. W jesiennej kampanii reklamowej bank kusi nowych klientów rabatami na zakupy w swojej nowej aplikacji CA24 Mobile.
Gdy inflacja wciąż daje się we znaki, szukamy pomysłów na obniżenie kosztów życia. Jednym z rozwiązań może być przeniesienie konta bankowego do Credit Agricole. Każdy, kto to zrobi do 31 października, może dostać nawet 400 zł w gotówce. Wysokość premii za przeniesienie konta zależy od wysokości wpływów na konto. Jeśli wpływy wyniosą min. 1 tys. zł w każdym z trzech kolejnych miesięcy, klient otrzyma 100 zł premii, z kolei jeśli w każdym z trzech kolejnych miesięcy wpływy wyniosą min. 4 tys. zł, premia wyniesie aż 400 zł.
Dodatkowo bank zachęca nowych klientów do korzystania z aplikacji CA24 Mobile oraz zintegrowanego z aplikacją Klubu Korzyści z rabatami na zakupy. Bank proponuje specjalne oferty topowych polskich i światowych marek, które w aplikacji są dopasowane indywidualnie do potrzeb każdego użytkownika.
Credit Agricole promuje korzyści dla klientów w nowej jesiennej kampanii reklamowej, która 4 września ruszyła w radiu, telewizji i w Internecie.
– Kontynuujemy sprawdzony model komunikacji z klientami. Zapraszamy do współpracy znane gwiazdy i nieustannie pracujemy nad tym, żeby wyróżniać się jako marka. Nasze reklamy znane są ze swojego dopasowania do aktualnych wydarzeń i poczucia humoru – mówi Agnieszka Maciąg, dyrektor ds. komunikacji z segmentami klientów.
W samym tylko wrześniu spoty pojawią się w 149 stacjach telewizyjnych. Spoty radiowe będą emitowane w blisko 260 ogólnopolskich i regionalnych stacjach. Kampania będzie również prowadzona w Internecie i mediach społecznościowych. Towarzyszy jej szeroki zestaw formatów digitalowych. Nową ofertę promują również materiały w placówkach bankowych.
Autorem konceptu kreatywnego jesiennej kampanii Credit Agricole jest agencja JUST, za produkcję spotów odpowiada Film Produkcja, a planowanie i zakup mediów w jest dziełem Zenith Poland. Kreacje do kampanii internetowych przygotowały agencje JUST i Point of View. Za planowanie i zakup mediów w Internecie odpowiedzialna jest agencja Mindshare.