w , ,

Wójcik i Hot Oil w kieleckiej Galerii Echo

Marka Wójcik to lider na rynku ubrań w segmencie premium dla dzieci w wieku 0,5 – 12 lat. Oferta sklepu w kieleckiej Galerii Echo obejmie ubranka w rozmiarze 68 – 134 cm (linia Wójcik Kids) oraz w rozmiarze 122-158 cm (kolekcja Young). Najnowsza, jesienno-zimowa kolekcja Wójcik to ciepłe, stonowane barwy, subtelne połączenia, troska o każdy, nawet najmniejszy detal. Różnorodne propozycje, nadzwyczajnie eleganckie, inspirowane szlakami natury, dobre są na czarujący spacer, jak również zabawę czy zbliżający się początek roku szkolnego. Salon Wójcik w Galerii Echo będzie pierwszym punktem tej marki w woj. świętokrzyskim.

Ubrania Hot Oil, projektowane i adresowane do aktywnych, pełnych energii i fascynacji światem młodych ludzi w wieku 7-14 lat, komponują się w oryginalne zestawienia o frapującym charakterze. Najnowsze propozycje marki na jesienne i zimowe dni opierają się na nietypowych dla tych pór roku kolorach: fiolecie, niebieskim, granacie, szarościach, zieleni i czerni. Nieodłącznym atrybutem stroju będzie szalik, niebanalnie zarzucony, owinięty wokół szyi lub opadający na ramiona.

Salony marek Wójcik i Hot Oil otwarte zostaną łącznie z kielecką Galerią Echo. Na pierwszych klientów czekają bony uprawniające do 10 procentowej zniżki na kolejne zakupy z nowych kolekcji.

###

Informacje o firmie Wójcik Fashion Group:

Firma Wójcik Fashion Group powstała w 1987 roku. W portfolio firmy znajdują się obecnie dwie polskie marki – Wójcik oraz od 2009 roku – Hot Oil. Pierwsza z nich jest liderem na rynku ubrań dla dzieci w wieku 0,5-7 lat w segmencie marek premium. Hot Oil to znak ubrań w stylu young casual dla młodych ludzi w wieku 7-14 lat. Najwyższa jakość i konsekwentnie realizowane założenie, iż doskonałość całości powstaje przez doskonałości każdego detalu, stały się znakiem firmowym produktów Wójcik Fashion Group.

Więcej informacji o firmie Wójcik Fashion Group można uzyskać pod adresem www.wojcikfashion.pl

Zapraszamy do odwiedzenia stron: www.hotoil.pl oraz www.wojcik.com.pl

8 000 Wrocławian widziało „Świat w 3D”

Przypominamy: W wakacje zabezpiecz się lepiej i taniej