Nowa woda – Białowieski Zdrój to marka, która wprowadza ideę łącznika pomiędzy człowiekiem, a światem przyrody, jako woda, która przekazuje tę samą energię, regeneruje i wycisza. Białowieski Zdrój w swojej strategii zaprasza nas abyśmy poczuli się częścią przyrody. W swojej strategii marka Białowieski Zdrój zakłada kontakt z naturą, obcowanie z przyrodą. Również poprzez angażowanie się w działania artystyczne, przybliżające ideę przenoszenia odrobiny natury do wielkomiejskich przestrzeni.
Projekt Darka Pali „Cykl: drzewa dla Warszawy” idealnie wpisuje się w filozofię naszej marki, łączy ideę tworzenia przyrody w mieście z pozytywną energią, odpoczynkiem i kontaktem z naturą – mówi Tomasz Olak, Senior Brand Manager Hoop Polska.
„Cykl: Drzewa dla Warszawy będzie można obejrzeć w ogrodach Biblioteki Uniwersyteckiej, przy ul. Dobrej 56/66 od 19 maja 2012.