w

WKRÓTCE PREMIERA DWÓCH APLIKACJI FIRMY SPARKING

Firma Sparking kończy prace nad dwoma kluczowymi projektami – nową wersją aplikacji do parkowania TiPark i systemem do buzz marketingu influgeR. Oba produkty zostaną uruchomione jeszcze jesienią tego roku.

„Misją spółki Sparking, od samego jej powstania, jest tworzenie aplikacji rozwiązujących problemy konkretnych społeczności. Najpierw dostrzegamy realne potrzeby, a następnie staramy się je zaspokoić za pomocą bardzo przemyślanych rozwiązań technologicznych” – mówi Piotr Kowalczyk, CEO spółki Sparking – „Projektujemy nasze aplikacje i systemy tak, by umożliwiały współpracę różnych grup interesariuszy, stymulujemy ich aktywność i możliwości zarobkowe, promujemy ekologiczne rozwiązania. Takie właśnie są nasze dwa flagowe projekty – aplikacja TiPark ułatwiająca kierowcom parkowanie w niezwykle zatłoczonej Warszawie i Krakowie oraz przełomowy system do buzz marketingu influgeR łączący zleceniodawców i liderów opinii funkcjonujących w zintegrowanych społecznościach.”

Aplikacja TiPark to zaawansowane technologicznie narzędzie wykorzystujące funkcję mapy do prezentacji znaczników wolnych miejsc parkingowych w czasie rzeczywistym. Korzysta z niej kilkadziesiąt tysięcy użytkowników z Warszawy i Krakowa. Dzięki TiPark kierowcy w łatwy sposób dzielą się między sobą informacjami o wolnych miejscach do parkowania i mogą się nimi między sobą wymieniać. Jesienią zostanie zaprezentowana nowa wersja aplikacji, zawierająca nowe funkcjonalności i zoptymalizowana zgodnie z oczekiwaniami dotychczasowych użytkowników.

System influgeR to agregat mikroinluencerski pozwalający zarabiać użytkownikom portali społecznościowych na promocji marek, niezależnie od zasięgu ich profili. Zleceniodawcom kampanii będzie oferował możliwość dotarcia do organicznie związanych ze sobą społeczności, korzystając z autentyzmu i kreatywności zarejestrowanych w nim promotorów. Nad przebiegiem kampanii mogą czuwać wyspecjalizowani w tym kontrolerzy. Ekosystem platformy będzie w naturalny sposób bilansował wzajemne potrzeby i cele wszystkich uczestników, otwierając przed nimi różnorodne możliwości związane z promocją.

Napisane przez Blue Light Factory

Yuebing – ciasteczka księżycowe – wykład

(Moto)Wizja Tygodnia – 25 września-2 października