w

„Wiosenne Grzeszki” – akcja promocyjna marki Grześki

2 kwietnia br. wystartowała aktywacja prosprzedażowa marki Grześki, promująca ofertę wafli Grześki MEGA oraz Gofree. Kampania obejmuje działania prowadzone w telewizji, Internecie, przez wybranych influencerów oraz w punktach sprzedaży. 

Z początkiem kwietnia marka Grześki ruszyła z nową kampanią promującą idealne na wiosnę – Grześki Mega oraz Grześki Gofree. Z tej okazji w sklepach pojawiły się materiały POS, a w największych stacjach telewizyjnych, w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki”, emitowany jest spot reklamowy.

Wiosna to czas, kiedy chętniej wybieramy się na spacery i piesze wycieczki, czy częściej spotykamy się z przyjaciółmi. Z tego względu, za pomocą zróżnicowanych kanałów dotarcia, postanowiliśmy przypomnieć o ofercie wafli Grześki Mega i Grześki Gofree, które doskonale sprawdzą się jako szybka przekąska nie tylko w szkole czy w pracy, ale także w czasie aktywności na świeżym powietrzu. Zawsze, kiedy mamy ochotę na coś słodkiego i chrupiącego – podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Oprócz kampanii telewizyjnej, akcję wspiera szereg działań realizowanych w digitalu, we współpracy z influencerami oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Kampania potrwa do końca kwietnia br.

Więcej informacji na https://grzeski.pl/

Producent: Colian sp. z o.o.

  • Grześki Mega 48 g, różne smaki, sugerowana cena detaliczna 1,79 zł
  • Grześki Gofree 33 g, różne smaki, sugerowana cena detaliczna 1,39 zł

Załączniki

Napisane przez KMC

VeloBank z nowym inwestorem

Konsekwencje karne za oblanie wodą