w ,

Wielki Finał Akademii Mistrzów Sprzedaży Baltic Wood™

– III Odsłona Akademii jest skierowana do osób, które uzyskały najlepsze wyniki w testach kończących wcześniejsze etapy szkolenia oraz wygenerowały największą sprzedaż produktów marki. W Wielkim Finale wezmą więc udział prawdziwi Mistrzowie Sprzedaży – podkreśla Dominika Chwastek z działu marketingu firmy.Jednocześnie udział w ostatnim ze szkoleń jest ukoronowaniem całego cyklu oraz nagrodą za konsekwencję, wyniki i wytrwałość.

Przez dwa dni w okazałym Hotelu Podklasztorze uczestnicy pod okiem ekspertów, będą poszerzać wiadomości z dziedziny podłóg drewnianych i nie tylko. Mistrzowie Sprzedaży zostaną zaproszeni m.in. na prowadzony przez znakomitego trenera Tomasza Krawczyka instruktaż sprzedażowy, prezentujący najbardziej zaawansowane techniki sprzedaży, negocjacji, rozmowy z trudnym klientem.

Goście wysłuchają także wykładu prowadzonego przez Aleksandra Kalinowskiego, Rzeczoznawcę Związku Rzeczoznawców z zakresu parkieciarstwa i posadzek drewnianych, który przedstawi m.in. najważniejsze zagadnienia z zakresu norm konsumenckich. Profesjonalni partnerzy marki Baltic WoodTM zaprezentują natomiast najskuteczniejsze metody pielęgnacji, ochrony i montażu trójwarstwowej podłogi drewnianej.

Po części teoretycznej uczestnicy zostaną zaproszeni na ekscytujący wieczór pełen niespodzianek.

Przypomnijmy. W pierwszej, majowej odsłonie zatytułowanej „Baltic WoodTM = Podłogi DoskonałeTM" uczestnicy, oprócz pozyskania wiedzy teoretycznej, odwiedzili także samo serce Baltic WoodTM – fabrykę w Jaśle, przekonując się – krok po roku – jak powstają produkty i jak wygląda cały proces: od pozyskania surowca, przez cięcie, wykończenie i sortowanie, aż do pakowania ostatecznego wyrobu.

Natomiast podczas przebiegających pod hasłem „Ekspert w sprzedaży podłóg Baltic WoodTM" czerwcowych warsztatów, biorący udział w szkoleniu musieli wykazać się znajomością argumentów sprzedażowych i umiejętnością rozmowy z klientem także w praktyce. Uczestnicy podkreślali dużą wagę tego typu zajęć, gdyż ich kompetencje oceniane były przez profesjonalnego trenera, który natychmiast korygował błędy i udzielał cennych wskazówek.

Patronami medialnymi wydarzenia są magazyny: „Parkieciarz", „Podłoga", „Drewno w Budownictwie i Wyposażeniu Wnętrz" oraz portale internetowe: „Myfloor.pl", „Budownictwopolskie.pl" i "E-floors.pl".

Avatar photo

Napisane przez Baltic Wood

MyDeal.pl wspiera akcję ,,Rak nie boli”

NextiraOne Europe rozpoczyna działalność w Ameryce