Systemy klasy CRM są obecnie chętnie wykorzystywane we wszystkich branżach gospodarki, dla których efektywna sprzedaż i wysoki poziom obsługi klienta stanowią główny czynnik sukcesu. O tym, w jak wielu sektorach sprawdza się to rozwiązanie, można się przekonać uczestnicząc w wirtualnym, bezpłatnym spotkaniu organizowanym przez firmę Microsoft pod hasłem CRM360 Virtual Summit . Aby wziąć udział w wydarzeniu wystarczy zarejestrować się na stronie: http://crm360summit.com . Uczestnicy spotkania zyskują możliwość zapoznania się z licznymi opiniami ekspertów oraz klientów Microsoft na temat możliwości wykorzystania systemu CRM oraz korzyści wynikających z implementacji tej klasy rozwiązania. Materiały będą dostępne online do końca marca br. i, co ważne, można je bezpłatnie przeglądać w dowolnej chwili.
Prelekcje eksperckie i wystąpienia specjalistów branżowych w formie krótkich webcastów zostały podzielone według sektorów: Communications&Media, Financial Services, Manufacturing&Resources, Public Sector oraz Retail, dzięki czemu każdy uczestnik może znaleźć materiały dedykowane swojej branży. Wydarzenie jest adresowane zarówno do tych wszystkich, którzy nie wiedzą do końca, czym tak naprawdę jest CRM i jakie korzyści można czerpać po jego wdrożeniu, jak i do osób rozważających zakup systemu czy już posiadających CRM, które chcą się dowiedzieć, w jaki sposób można efektywnie wykorzystać jego funkcjonalności w rozwoju prowadzonego biznesu.
– CRM360 Virtual Summit to ogromna baza praktycznej wiedzy na temat użyteczności rozwiązań klasy CRM w różnych branżach – począwszy od przemysłu, handlu, bankowości i finansów, a skończywszy na sektorze administracji publicznej. Dzięki opiniom ekspertów z firmy Microsoft oraz doświadczeniom naszych klientów – użytkowników systemu, prelekcje dostarczają cennych informacji na temat funkcjonalności systemów CRM pozwalających zwiększyć wydajność i dochodowość firmy, zoptymalizować procesy biznesowe, a przede wszystkim kształtować bliskie relacje z klientami, które wpływają na ich lojalność i przyczyniają się do zwiększenia poziomu sprzedaży – mówi Piotr Kowal, ekspert ds. systemów CRM, Microsoft Dynamics, Microsoft.
Oprócz wiedzy na temat możliwości systemu CRM wirtualna konferencja dostarcza także informacji dotyczących korzyści związanych z przeniesieniem prowadzonej działalności do chmury obliczeniowej, która zapewnia niższe koszty operacyjne oraz minimalizuje nakłady związane z zarządzaniem infrastrukturą IT. Ponadto prelekcje skupiają się na kwestiach związanych z podejmowaniem decyzji o wyborze systemu oraz zawierają praktyczne porady ekspertów dotyczące rozwoju działalności wpieranej rozwiązaniem do zarządzania sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientem.
Więcej informacji na temat CRM360 Virtual Summit oraz możliwość rejestracji znajduje się na stronie www.crm360summit.com/
***
Informacje o firmie:
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.
Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją – Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office – którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. We Wrocławiu natomiast działa od 2008 roku Centrum Rozwoju Oprogramowania Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.
Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego” poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit”, Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy”, przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości”, który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007”. Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny” Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3…2..1…Internet!”. W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce”.
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
***
Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: [email protected]
Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: [email protected]
Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: [email protected]
Agnieszka Zarzycka
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax. 22 594 10 02
e-mail: [email protected]