W maju przyszłego roku laureaci konkursu pojadą na Grand Prix Monaco, gdzie spotkają się z najlepszymi kierowcami zespołu Vodafone McLaren Mercedes i wezmą udział w przyjęciach z udziałem śmietanki towarzyskiej Monako. Pakiet wyjazdowy na Grand Prix Monaco 2013, fundowany przez markę Johnnie Walker, zawiera noclegi w luksusowym hotelu, 3-dniowy bilet na wyścigi oraz zaproszenie VIP na ekskluzywny bankiet Johnnie Walker.
Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić butelkę dowolnego wariantu Johnnie Walker, następnie zadzwonić lub wysłać SMS na podany numer i uzasadnić, dlaczego zasługujemy na wygraną wyjazdu do Monako. Ponadto do wygrania są nagrody dodatkowe:
10 ekskluzywnych zegarków z limitowanej edycji Hugo Boss Motorsports i 100 oryginalnych modeli bolidu F1 McLaren Mercedes. Zgłoszenia w konkursie przyjmowane są do dnia 30.10.2012.
Szczegółowe informacje na temat konkursu dostępne są w sklepach, w których prowadzona jest promocja oraz na fanpage marki „House of Walkers” na Facebooku (https://www.facebook.com/HouseOfWalkers).
Równolegle jako uzupełnienie działań na fanpage marki Johnnie Walker na Facebooku prowadzona jest akcja specjalna o tej samej nazwie. Użytkownicy, którzy zalogują się do aplikacji za pomocą dołączonego do promocyjnych opakowań produktu numeru Goldpass, otrzymują szansę wygrania produktów Johnnie Walker Red Label oraz gadżetów z limitowanej edycji Vodafone McLaren Mercedes. Konkurs podzielony jest na siedem tygodniowych tur i trwa również do końca października.
Marka Johnnie Walker jest partnerem zespołu Vodafone McLaren Mercedes, wspierając go w nieustannym dążeniu do rozwoju, zgodnie z ideą marki „Keep walking”. Znane na całym świecie motto Johnnie Walker inspiruje zespół Vodafone McLaren Mercedes, który nieustannie dąży do doskonałości w każdym elemencie: wyszkoleniu kierowców, strategii i technice jazdy, czy wreszcie najnowocześniejszym technologiom, które sprawiają, że jest to tak ekscytujący sport.
Marka Johnnie Walker wraz z kierowcami zespołu Vodafone McLaren Mercedes
nie zapominają także o tym, że cechą każdego dojrzałego człowieka jest odpowiedzialność. Przykładem jest światowa kampania marki Johnnie Walker na rzecz odpowiedzialnego picia alkoholu, której ambasadorami są Mikka Hakinnen oraz Lewis Hamilton. Kierowcy jeżdżą po świecie, dzieląc się zamiłowaniem do wyrafinowanego stylu Formuły 1 oraz zachęcając do podpisania się pod deklaracją „Never Drink and Drive”. Więcej na temat działań firmy Diageo na rzecz odpowiedzialnego picia alkoholu na www.pijrozwaznie.pl
Diageo
Diageo to producent i dystrybutor jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych
na świecie, z kategorii alkoholi mocnych, win i piw. Firma posiada m.in. takie marki jak: Johnnie Walker, Guinness, Smirnoff, J&B, Baileys, Cuervo, Tanqueray, Captain Morgan, Crown Royal, wina Beaulieu Vineyard i Sterling Vineyards.
Diageo to międzynarodowa firma, prowadząca sprzedaż w 180 krajach na całym świecie. Firma jest notowana na giełdach w Nowym Jorku i Londynie. Więcej informacji na temat Diageo, jej pracowników, marek, wyników biznesowych można znaleźć na www.Diageo.com