Walk & Talk została nominowana za działania komunikacyjne na Facebooku zrealizowane dla firmy ubezpieczeniowej Liberty Direct. Wcześniej program ten został nagrodzony EMEA Sabre Award. Walk & Talk jest jedyną polską agencją, nie będącą członkiem międzynarodowej sieci nagrodzoną EMEA Sabre Award i nominowaną do Global SABRE Awards.
Global Sabre Awards zostaną przyznane w 30 kategoriach tematycznych a także dla Agencji Roku w kategoriach Global Corporate, Consumer, Public Affairs, Technology, Healthcare oraz Digital. Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się w Sintrze (Portugalia) 29 września br. podczas International Communications Consultancies Organisation Summit2011. Global Sabre Award jedna z najbardziej prestiżowych międzynarodowych nagród w branży public relations. Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie komunikacji.
Walk&Talk to agencja, któradostarczakompleksowe rozwiązania komunikacyjne w zakresie Product PR, Corporate Communications, Issue and Crisis Management, CSR oraz Social Media. Zespół agencji tworzą doświadczeni konsultanci, którzy swoją wiedzę wynieśli z najlepszych polskich i międzynarodowych agencji public relations. Do grona klientów agencji należą m.in.: Nikon, home.pl, pkt.pl, BPH TFI, Liberty Direct, Dove Men+Care, Rexona, Podravka.
Liberty Direct to dynamicznie rozwijający się ubezpieczyciel oferujący polisy przez telefon, internet oraz multiagencje. W 2010 roku przypis składki brutto towarzystwa wyniósł 133,6 mln PLN. Firma ubezpieczyła już blisko 200 tys pojazdów. Oferta Liberty Direct obejmuje szeroki zakres ubezpieczeń komunikacyjnych dla Klientów indywidualnych – OC, AC, NNW, Assistance, Ubezpieczenie Szyb oraz Ubezpieczenia Mieszkaniowe. Jednym z kluczowych elementów strategii firmy jest oferowanie ubezpieczeń w dobrej cenie przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości usług w zakresie likwidacji szkód. Towarzystwo należy do amerykańskiej Grupy Liberty Mutual.