Wakacyjne tablice umieszczone bezpośrednio na plażach ostrzegać będą przed czyhającym na plażowiczów gorącym słońcem, białym piaskiem i letnią morską bryzą. Niebezpieczeństwu zaradzi jedynie odpowiedni poziom FRUGO w organizmie!
„Marka FRUGO zobowiązuje, nie mogliśmy więc pozwolić sobie na standardowe przesłanie. Koncepcja letniej kampanii FRUGO zaskakuje, bo przełamuje reguły, jest lekko niegrzeczna i jako taka – ciekawa i atrakcyjna dla odbiorców.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare. „Z naszej kampanii konsumenci dowiadują się, że jedynym skutecznym remedium na wszystkie wakacyjne >niebezpieczeństwa< tego lata jest FRUGO, które w odróżnieniu od konkurencji składającej obietnice bez pokrycia, gwarantuje po prostu łyk dobrego humoru, a wraz z nim wakacyjną radość i wolność.”
Za koncepcję kreatywną akcji odpowiada agencja GREY, tablice Clear Channel Communication (1,8 x 1,2 m) zakupił dom mediowy Mindshare. Akcja „FRUGO ostrzega” będzie trwać do końca sierpnia br.