„W ciągu zaledwie dwóch miesięcy nasze kremówki awansowały w zestawieniu aż o trzy miejsca w górę i obecnie zajmują pozycję niekwestionowanego lidera ciast na ciepło. To duży sukces, który jednak nie był dla nas zaskoczeniem, ponieważ od momentu premiery rynkowej Wadowickich Kremówek Papieskich obserwujemy bardzo dynamiczny wzrost ich sprzedaży.”– powiedziała Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.
Kremówki Papieskie jako lider kategorii ciast na ciepło Gellwe są najchętniej wybieranym produktem z linii ciast wadowickich, znajdujących się w portfolio marki. Konsumenci cenią je przede wszystkim za wyjątkowy i niepowtarzalny smak, który jest zasługą oryginalnej receptury stworzonej przez Gellwe przy współpracy z mistrzem cukiernictwa z Wadowic. Gwarantuje ona smak prawdziwej wadowickiej kremówki oraz pewność, że za każdym razem ciasto jest udane.
„Doskonały wynik sprzedaży Wadowickich Kremówek Papieskich umocnił markę Gellwe na pozycji lidera najszybciej rozwijających się marek w kategorii ciast na ciepło w Polsce.”– dodała Paulina Włodarska.
Oprócz doskonale już znanych kremówek na jasnym cieście, marka Gellwe oferuje również specjalną edycję kremówek na delikatnym czekoladowym biszkopcie z kremem waniliowym. Niezależnie od koloru ciasta, z jednego opakowania mieszanki przygotować można aż 15 dużych i pysznych kremówek. Warto podkreślić, iż obie mieszanki, tzn. zarówno do wypieku ciasta, jak i przygotowania kremu zostały stworzone na bazie najwyższej jakości surowców i nie zawierają sztucznych barwników ani konserwantów.
* źródło: FoodCare za Nielsen, Panel handlu detalicznego, cała Polska, sprzedaż wartościowa i w kg w kategorii ciast na ciepło, kwiecień-maj 2011.