w , , ,

W lokalności siła – NAOKO uruchamia swój najnowszy koncept w Manufakturze

Łódzka marka NAOKO szturmem podbiła polski rynek modowy. Od małej, autorskiej pracowni, w ciągu kilku lat rozrosła się do ogólnopolskiego brandu, którego butiki można znaleźć w różnych lokalizacjach w Polsce. Ten w Manufakturze, w rodzinnym mieście marki, właśnie otworzył się w najnowszym koncepcie, NAOKO Studio. 

NAOKO to polska marka modowa założona w Łodzi przez małżeństwo – Monikę i Jacka Szyndlerów – która słynie z odwagi, autentyczności i barwnej awangardy kobiecej mody. Ich projekty są pełne unikalnych wzorów i wyrazistych kolorów, a każda kolekcja stanowi manifest indywidualności i przestrzeń do wyrażania siebie poprzez stylizacje. Marka znana jest także z kreatywnych współprac z gigantami popkultury – na koncie mają m.in. kolekcję Harry Potter, Atomówki czy Friends. 

Choć butik NAOKO jest obecny w Manufakturze od kilku lat, teraz przeszedł przemianę – w nowej lokalizacji marka zdecydowała się na uruchomienie konceptu NAOKO Studio – przestrzeni pełnej koloru, designu, muzyki i inspiracji. – Manufaktura nie jest dla mnie zwykłym centrum handlowym. To prawdziwe serce Łodzi – miejsce, w którym spotyka się włókiennicza historia miasta z jego nowoczesnym rytmem i energią. NAOKO powstało właśnie w Łodzi, więc obecność w Manufakturze jest dla mnie czymś symbolicznym – to trochę jak powrót do źródeł, ale w nowej, współczesnej formie – wyjaśnia Monika Szyndler, właścicielka NAOKO. – To miasto ukształtowało naszą markę i sposób myślenia: odwagę, kreatywność, otwartość na eksperymenty. Łódź zawsze była miejscem, gdzie pracowite i pełne pasji kobiety budowały swoją siłę – i my kontynuujemy tę historię na swój sposób. Otwarcie butiku w Manufakturze traktuję jako manifest: chcemy pokazać, że choć NAOKO dziś działa na skalę międzynarodową, ton nasze serce wciąż bije w Łodzi – dodaje. 

– W Manufakturze bardzo świadomie budujemy miks najemców, w którym globalne brandy funkcjonują obok lokalnych marek, a pop-up’y i krótkoterminowe współprace z młodymi firmami pozwalają nam identyfikować potencjały i rozwijać długofalowe relacje. NAOKO jest doskonałym przykładem tej strategii – zaczynali u nas jako niewielki, łódzki brand, a dziś działają jako nowoczesny koncept butikowy, z rzeszą lojalnych klientek i międzynarodowymi współpracami na koncie. To dla nas dowód, że wspieranie lokalnych partnerów ma sens i buduje unikalną tożsamość Manufaktury – komentuje Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury

Wraz z reotwarciem, marka zorganizowała także przedpremierowy pokaz swojej najnowszej kolekcji BARBIE X NAOKO, stworzonej we współpracy z kultową marką Mattel. To jedyna taka współpraca z amerykańskim producentem w Polsce. 

Załączniki

Napisane przez Agencja PR

Bezpieczna sobota w Manufakturze – „Czad i Ogień” z łódzkimi strażakami

Negocjacje bez planu? To jak granie w ruletkę. Mogą kosztować nawet 60 proc. potencjalnych zysków