Vivus Finance – środkowoeuropejski lider mikropożyczek – rozpoczyna pierwszą telewizyjną kampanię reklamową. Animowany spot podkreśla dwa podstawowe atuty oferty: pierwszą pożyczkę za darmo i ekspresowa wypłatę gotówki. Vivus Finance jest pierwszą firmą mikropożyczkową, która wykorzystuje telewizję w działaniach reklamowych.
– Mamy bardzo dobre doświadczenie ze skutecznością reklamy telewizyjnej w krajach, gdzie jesteśmy liderem pożyczek. Okres przedświąteczny to czas większych wydatków dlatego startujemy z reklamami właśnie teraz – mówi Loukas Notopoulos, prezes Vivus Finance. – Na podstawie wyników z innych rynków spodziewamy się dwukrotnego wzrostu zainteresowania ofertą – dodaje. Przed rozpoczęciem kampanii reklamowej Vivus podniósł limit pierwszej, darmowej pożyczki. Teraz wynosi ona 1000 zł.
Vivus Finance to spółka należąca do północnoeuropejskiej grupy 4finance Group, wiodącej firmy na rynku pożyczek krótkoterminowych. Grupa działa na pięciu rynkach europejskich oraz w Rosji i USA. Sprzedaż mikropożyczek w Polsce uruchomiła w lipcu 2012 r. Są one udzielane przez serwis internetowy www.vivus.pl – bez zbędnych formalności, w ciągu kilku minut. Vivus jako jedyny pożyczkodawca sprawdza pełną historię kredytową klientów w BIK i we wszystkich bazach dłużników (BIG Infomonitor, KRD, ERIF). Typowym pożyczkobiorcą w grupie 4finance Group jest osoba w wieku 35-45 lat, ze średnimi dochodami, potrzebująca gotówki do kwoty 2 tys. zł na okres – do jednego miesiąca.
Reklama będzie emitowana w, m.in. Polsacie, TVN, stacjach tematycznych grupy Polsat, TVN oraz Atmediów. Spot przygotowała agencja Momentum Worldwide z grupy McCann Worldgroup, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Film można obejrzeć pod adresem www.youtube.com/user/vivuspl.