VeloBank wystartował z nową kampanią produktowo-wizerunkową. Spotami reklamowymi i działaniami w internecie promuje pakiet korzyści dla klientów, czyli VeloKonto z atrakcyjnym cashbackiem za zakupy, 8 proc. oprocentowanie konta oszczędnościowego oraz wygodną aplikację mobilną. Kampania odwołuje się do strategii banku, która zakłada oferowanie nowoczesnych i wygodnych rozwiązań ułatwiających codzienne finanse.
Nowy spot VeloBanku opowiada o Świecie Bardziej Velo, w którym klienci zyskują poprzez bankowanie – zarówno podczas codziennych zakupów, za które można wygodnie zapłacić zbliżeniowo i liczyć na atrakcyjny cashback, ale także w trakcie oszczędzania. Wokół tych udogodnień, przedstawionych jako wielokrotną korzyść, zbudowana jest historia pokazana w reklamie. Dowiadujemy się o VeloKoncie ze zwrotem do 600 zł za zakupy kartą lub BLIKIEM oraz o Elastycznym Koncie Oszczędnościowym, na którym dla nowych środków można zyskać 8 proc. w skali roku. Do tego, dzięki wygodnej aplikacji mobilnej, każdy klient wygodnie bankuje, tam gdzie tylko chce.
Historia przedstawiona w reklamie w sposób symboliczny odwołuje się tego, że w Świecie Bardziej Velo bankując zyskujesz. Ukazuje parę, która wybierała się na randkę do miasteczka rozrywki. Uwagę dziewczyny zwraca stoisko, gdzie do wygrania są trzy urocze maskotki. Nie może się jednak zdecydować na to, która podoba się jej najbardziej. Towarzyszący jej chłopak postanawia zagrać o jedną z nich, ale na szczęście nie musi wybierać, bo udaje mu się wygrać wszystkie trzy dostępne pluszaki, czym sprawia ogromną radość swojej dziewczynie.
– Naszą nową kampanią pokazujemy, że w VeloBanku nie trzeba wybierać pomiędzy nowoczesnością, wygodą czy korzyściami finansowymi. Dostajemy to wszystko w pakiecie. Tym samym realizujemy naszą strategię: jesteśmy bankiem uniwersalnym, który ułatwia codzienne finanse i jest blisko wartości klientów. Wychodzimy naprzeciw potrzebom i dajemy wiele możliwości jeszcze lepszego zarzadzania swoimi pieniędzmi dzięki atrakcyjnym produktom – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBank.
Kampania reklamowa VeloBanku obejmuje telewizję oraz szereg działań w internecie, w tym m.in. video online, display i komunikację w mediach społecznościowych. Została przygotowana przez agencję Dentsu i wyprodukowana przez dom produkcyjny Propeller Film. Za zakup mediów odpowiada PGD Spark Foundry, natomiast za wsparcie PR agencja ZOOM bsc.
Link do spotu: https://youtu.be/cbVZAAu6kn4.
Szczegóły oferty produktów objętych kampanią są dostępne na stronie www.velobank.pl.