w

VeloBank z nagrodą Srebrnego Spinacza za kampanię ulepszającą Walentynki

Kampania walentynkowa, która w nieszablonowy sposób promowała ofertę VeloBanku, otrzymała nagrodę w tegorocznej edycji Złotych Spinaczy. Świat Bardziej Love to akcja prezentująca Lokatę Walentynkową oraz Ubezpieczenie Start w Życie w kontekście dbania o najbliższych i doceniania ich oraz samych siebie.

W lutym najmłodsza polska marka bankowa szukała sposobu na wyróżnienie się podczas obleganej marketingowo okazji, jaką są Walentynki. Zgodnie z wynikami badania zleconego przez VeloBank co trzeci z nas odchodzi od romantycznej formuły spędzania tego święta. Aż 20% osób celebruje Walentynki samemu ze sobą, 13% z dziećmi, rodzicami, rodzeństwem, przyjaciółmi, a 27% z nas spotyka się z bliskimi; 24% czyta, a 18% korzysta ze SPA. Ten insight to sygnał zmiany społecznej, którą należało wesprzeć pokazując ją jako inspirację. VeloBank stał się ambasadorem nowego podejścia, zapraszając Polaków do celebrowania miłości w każdej formie. Świat bardziej velo stał się światem bardziej love.

– Niezależnie czy Walentynki obchodzimy z drugą połówką, przyjaciółmi, rodzicami, a nawet z samym sobą, celebrując je w sposób zaproponowany przez VeloBank, otwieramy się na docenianie siebie i bliskich – podkreśla Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca VeloBanku, odpowiedzialna za komunikację i marketing – Naszą kampanię zaczęliśmy od badań jak Polacy podchodzą do Walentynek. Okazało się, że to  coraz bardziej zróżnicowane święto, które traktujemy jako okazję do dbania o siebie i ważnych dla nas osób. Zachwyceni takimi wynikami opowiedzieliśmy o tym fenomenie w ponad 200 publikacjach i akcjach komunikacyjnych, które dotarły do ponad 7 mln odbiorców. Działaliśmy w prasie, telewizji i social mediach, ale dotarliśmy też bezpośrednio do naszych klientów. Tych, którzy odwiedzali nasze oddziały i doradców – częstowaliśmy walentynkowymi słodkościami, a do tych, którzy wolą naszą bankowość mobilną – pisaliśmy z życzeniami, wykorzystując CRM oparty na hiperpersonalizacji. Pamiętaliśmy również o naszych pracownikach – zachęciliśmy ich do wysyłania sobie nawzajem doceniających walentynek – dodaje

Żeby podbić ten temat VeloBank nie bał się małej zabawy ze swoim logo i na czas kampanii zmienił je, wykorzystując zapis „love” zamiast „velo” i kolorując na czerwono – dla tak młodej marki był to zdecydowanie odważny krok.

– Całą kampanią udowodniliśmy, że marka finansowa może być love brandem, skutecznie inicjując pozytywną zmianę nawyków i wspierając biznes – cele biznesowe przekroczyliśmy o 40%. A to wszystko zrobiliśmy własnymi siłami, w pełni wewnętrznie, bo tak właśnie działa VeloTeam – na pełnym zaangażowaniu
i maksymalnie kreatywnie – 
uzupełnia Katarzyna Meissner.

O Złotych Spinaczach

Konkurs Złote Spinacze obecny jest w przestrzeni publicznej od ponad 20. lat. Jego misją jest wyróżnianie
i promowanie najciekawszych, najbardziej innowacyjnych oraz profesjonalnie zrealizowanych projektów
z zakresu public relations, które powstają w Polsce. Nagrodzone inicjatywy nie tylko wskazują kierunki rozwoju komunikacji, ale także wspierają rozwój zawodowy branży i podnoszenie jej standardów. Co roku zgłoszenia są oceniane przez szerokie grono jurorów, w skład którego wchodzą przedstawiciele biznesu, organizacji pozarządowych, praktycy i eksperci PR, mediów oraz środowisk akademickich.

Kontakt dla mediów:
Monika Banyś
Rzeczniczka prasowa
VeloBank S.A.
t. +48 500 140 263
e. [email protected]

Napisane przez VeloBank

Centrum logistyczne Kuehne+Nagel w Chorzowie z certyfikatem ISO 13485 dla łańcuchów dostaw urządzeń medycznych

NEW IS NOW – Premiery Sharp/NEC na ISE 2025