W ramach zawartej umowy na wrocławskiej Hali Orbita oraz na materiałach klubu, pojawi się logo UNIT4 TETA.
Możliwość połączenia naszych celów biznesowych ze wsparciem historycznego dla społeczności wrocławskiej powrotu WKS na ekstraklasowe parkiety skłoniło nas do podjęcia decyzji o współpracy. Jestem przekonana, że wraz z naszym zaangażowaniem w WKS Śląsk, wzrośnie świadomości marki UNIT4 TETA wśród potencjalnych klientów w całej Polsce oraz, że jednocześnie będzie to dla naszych pracowników powód do dumy, że aktywnie angażujemy się w projekty o wymiarze sportowo- społecznym , ważne dla wszystkich wrocławian. – mówi Dyrektor marketingu firmy Beta Szlachta.
Nowy rok, to nowe wyzwania dla wrocławskiej drużyny. W styczniu Śląsk rozegra 6 spotkań, najbliższy mecz z Treflem Sopot odbędzie się 11 stycznia we Wrocławiu.