Szkolenie internetowe Akademii PARP „Umiejętności interpersonalne” obejmuje zagadnienia z zakresu nawiązywania kontaktu, empatii, asertywności, komunikacji, pracy zespołowej i konfliktu. – Tego typu umiejętności nie uczy się w szkole ani na studiach, większość z nich nabywamy sami, poprzez doświadczenie oraz obserwację zachowań innych – mówi Aneta Grzyb-Hejduk, ekspert ds. szkoleń w Akademii PARP. Szkolenie przedstawia umiejętności przydatne w życiu zawodowym, ale z powodzeniem można wykorzystać je też w życiu codziennym.
Szkolenie składa się z sześciu modułów e-learning oraz WebQuestu i warsztatu. Adresowane jest do przedsiębiorców i pracowników mikro, małych i średnich firm. Na portalu szkoleniowym www.akademiaparp.gov.pl znajdują się trzy pierwsze moduły tego szkolenia. Kolejne będą dostępne w maju.
W pierwszym module uczestnicy dowiedzą się jak nawiązywać kontakty. Po jego ukończeniu przedsiębiorcy będą umieli wyjaśnić znaczenie nawiązywania kontaktów interpersonalnych oraz określić, jakie czynniki sprzyjają udanej konwersacji, a jakie utrudniają.
Co to jest empatia? Czym empatia nie jest? Czy empatii można się nauczyć? Opowiedzi na te pytanie znajdują się w drugim module szkolenia „Umiejętności interpersonalne”.
Asertywność to temat, który poruszono w trzecim module. Dzięki wiedzy zdobytej w tej części szkolenia, uczestnicy nabędą umiejętności kształtowania asertywnej postawy poprzez asertywne formułowanie własnych myśli i uczuć oraz egzekwowania własnych praw.
Kolejne moduły szkolenia on-line „Umiejętności interpersonalne” Akademia PARP udostępni w maju. Druga część szkolenia będzie przestawiać zagadnienia z komunikacji, pracy zespołowej oraz radzenia sobie z konfliktem.
„Umiejętności interpersonalne” to już 33. szkolenie e-learning na portalu szkoleniowym Akademii PARP. Akademia PARP zapewnia przedsiębiorcom i pracownikom mikro, małych i średnich firm bezpłatny dostęp do praktycznej wiedzy biznesowej na światowym poziome, dostosowanej do polskich realiów. Szkolenia Akademii PARP podzielone są na pięć zakresów tematycznych: finansowo-prawny, zarządzanie strategiczne i operacyjne, umiejętności menadżerskie i osobiste, marketing i sprzedaż o raz wiedza ogólna i otoczenie biznesu.
Więcej informacji:
Infolinia 801 444 MSP (czyli 801 444 677)