– Warto zauważyć, że już w 2011 r. w porównaniu z rokiem 2010 odnotowano znaczącą poprawę wyników terminowości doręczeń zarówno przesyłek listowych, jak i paczek pocztowych dla każdego z celów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury – czytamy w raporcie UKE.
Poczta konsekwentnie realizuje strategię do 2015 roku
Polepszające się wskaźniki terminowości to efekt zmian, jakie przechodzi obecnie Poczta Polska. Strategia firmy koncentruje się na poprawie jakości świadczenia usług dla klientów i oferowaniu nowych produktów.
W styczniu tego roku Poczta wprowadziła dwie usługi, przesyłkę gabarytową i biznesową, które oferują usługę przesyłu paczki o określonym gabarycie i wadze. Zmienia się także Pocztex – kurierskie ramię Poczty Polskiej. Poczta Polska nawet o ponad połowę obniżyła od września ceny przesyłek kurierskich. Firma wprowadza też nowe innowacyjne usługi takie jak na przykład poczta hybrydowa, która łączy e-mail z tradycyjną korespondencją.
Terminowość przesyłek Poczty Polskiej w podziale na poszczególne kategorie. Żródło: UKE.gov.pl