Z myślą o klientach, którzy zakupią polisy OC w TU Uniqa S.A. przygotowana została oferta usług assistance obejmująca pomoc w razie wypadku. Poszkodowani kierowcy mogą liczyć na nieodpłatne usprawnienie pojazdu na miejscu zdarzenia. Jeżeli samochód nie będzie mógł być naprawiony od razu, ubezpieczonym przysługuje nieodpłatne holowanie do serwisu. Dodatkowo klienci mogą również liczyć na zorganizowanie i pokrycie kosztów parkingu na czas niezbędny do umieszczenia pojazdu w warsztacie.
Usługi nieodpłatnie oferowane klientom TU Uniqa S.A. obejmują również pomoc informacyjną. Pod wskazanym w polisie numerem telefonu, czekają na klientów specjaliści, którzy udzielą informacji na temat procedury postępowania w razie wypadku, informacji o najbliższych warsztatach i serwisach, a także informacji turystycznej i drogowej.
– Wyniki IV Ogólnopolskiego Badania Assistance pokazują, że najbardziej przydatną usługą assistance jest holowanie pojazdu i pomoc na drodze. Taką odpowiedź wskazało 86% badanych Polaków. Wychodząc naprzeciw klientom, stworzyliśmy ofertę, w której nie mogło zabraknąć tych świadczeń, a dodatkowo klienci mogą również skorzystać z takich usług, jak informacja o natężeniu ruchu na poszczególnych trasach, objazdach, a także szereg informacji turystycznych – wyjaśnia Urszula Szwarc, Zastępca Dyrektora Handlowego Europ Assistance Polska.
Klienci wraz z polisą OC otrzymają dedykowany im numer telefonu, pod którym będą mogli uzyskać pomoc 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.