– Cieszę się, że już w połowie bieżącego roku udało nam się przekroczyć liczbę 40 biur działających pod szyldem POŁNOC Nieruchomości. Tak intensywny rozwój sieci nie byłby możliwy bez ciągłego dopasowywania naszej oferty do potrzeb franczyzobiorców, które są kształtowane przez aktualną sytuację na rynku nieruchomości. Partnerzy, którzy nawiązali z nami współpracę podkreślają, że największą korzyścią wynikającą z przystąpienia do sieci, oprócz możliwości działania pod znaną marką, jest znaczne obniżenie kosztów prowadzenia biura nieruchomości. Opłaty licencyjne ponoszone na rzecz franczyzodawcy są z nawiązką rekompensowane przez niższe koszty reklamy (w ramach jednej opłaty marketingowej partnerzy mogą reklamować swoje oferty m.in. w kilkudziesięciu serwisach internetowych oraz w sieciowym katalogu nieruchomości) – mówi Krzysztof Pelowski, dyrektor działu rozwoju i marketingu PÓŁNOC Nieruchomości S.A. – Ponadto, niezwykle istotna dla naszych partnerów jest możliwość korzystania z bezpłatnych konsultacji z prawnikiem pełniącym dyżury w centrali spółki oraz bezpłatne wsparcie w zakresie księgowości i marketingu – dodaje Krzysztof Pelowski.
Aby przystąpić do sieci PÓŁNOC Nieruchomości, należy dysponować własnym lub wynajętym lokalem biurowym o powierzchni minimum 30 mkw. w atrakcyjnym punkcie miasta oraz kapitałem niezbędnym do utrzymania biura w pierwszych miesiącach działalności. Franczyzobiorca nie musi natomiast legitymować się licencją pośrednika w obrocie nieruchomościami. Wystarczy, że zatrudni osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania tego zawodu. Całkowita kwota inwestycji wynosi minimum 20 000 zł i jest uzależniona od stanu lokalu biurowego i ewentualnych kosztów jego przystosowania do działalności agencji pośrednictwa.
Franczyzodawca przygotował ponadto specjalną ofertę dla przedsiębiorców, którzy prowadzą już działalność pośrednika w obrocie nieruchomościami. Mogą oni przystąpić do sieci na preferencyjnych warunkach.
Wojciech Porębski
Marketing i P.R.
PÓŁNOC Nieruchomości S.A. w [email protected]