Po sukcesach w 2017 i 2018 r. Credit Agricole po raz kolejny udowodnił, że potrafi komunikować się z klientami w kreatywny i angażujący sposób. W tegorocznym konkursie jury nagrodziło bank w trzech kategoriach: Film – TV/kino, Digital – kampania zintegrowana digital oraz Materiały promocyjne – gadżety.
Uznanie jurorów zdobył spot reklamowy „Wmontowany” odświeżający wizerunek Credit Agricole jako banku, który uważnie słucha swoich klientów i dostarcza im takich rozwiązań, jakich potrzebują. Nagrodzone zostały także kreacje reklamowe banku na Facebooku i Instagramie, natomiast pomysł na gadżety (grozilki, bobry i sumy) towarzyszące kampanii telewizyjnej uhonorowany został wyróżnieniem. Autorem wszystkich koncepcji kreatywnych jest agencja Just, a spot wyprodukował dom produkcyjny Opus Film.
– Te nagrody to najlepszy dowód, że przyjęta przez nas strategia jest skuteczna i działa. Nasze kampanie i spoty są zauważane i nagradzane, bo są nietypowe, jak na kategorię bankową. A równocześnie podobają się odbiorcom i niezwykle silnie ich angażują, co przekłada się na efekty sprzedażowe – komentuje Barbara Pijanowska-Kuras, dyrektor zarządzająca komunikacją marketingową i korporacyjną.
Reklamy banku, w tym nagrodzony spot „Wmontowany”, pokazywane były w tym roku w 68 kanałach telewizyjnych i ponad 200 stacjach radiowych, a także w Internecie. Kampania promowała flagowy produkt Credit Agricole, czyli Konto dla Ciebie, uznane w październiku przez Money.pl za najlepszy w Polsce rachunek bankowy.
– Niewątpliwie duży wpływ na sukcesy naszych kampanii ma nasza strategiczna współpraca z Dawidem Podsiadło – jednym z najpopularniejszych polskich wokalistów, cenionym za swój talent, oryginalność i zwyczajne bycie sobą. Dawid świetnie sprawdza w naszych kampaniach, jest odbierany bardzo pozytywnie i dobrze wspiera wiarygodność i atrakcyjność naszej marki – komentuje Jędrzej Marciniak, wiceprezes Credit Agricole odpowiedzialny za marketing.
Kreatura to jeden z najbardziej prestiżowych ogólnopolskich konkursów dla twórców i firm, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Jury złożone z wybitnych przedstawicieli polskiej branży reklamowej ocenia i nagradza projekty w 16 kategoriach: Film, Prasa, Outdoor/indoor (OOH), Radio, Digital, Event, Ambient, Design, Kampania, Materiały promocyjne, Content marketing, Techniki, Kampania społeczna/CSR, Reklama własna, Open i Salon odrzuconych.